Gasdåser...Forskel..?
Fra : Allig8or

Dato : 17-05-09 13:24

Har købt en ukrudtsbrænder i Lidl,med en gasdåse på,
den er fin til pletfjerning af mælkebøtter o.lign.
Kan se at Bilka,har tilbud på 5 dåser gas,for 100kr,
men er der forskel på de gasdåser...?

Henning Holm

"Its nice to be Important..
but its more important,to be Nice"

allig8or125@hotmail.com

Fra : auasimodo

Dato : 17-05-09 14:10

"Allig8or" <allig8or125@hotmail.com> skrev i meddelelsen
> [...]
> den er fin til pletfjerning af mælkebøtter o.lign.
> Kan se at Bilka,har tilbud på 5 dåser gas,for 100kr,

nej nej - det er foremntligt fem ens dåser

Fra : Armand

Dato : 17-05-09 14:21

auasimodo skrev:

> "Allig8or" <allig8or125@hotmail.com> skrev i meddelelsen
>>

> nej nej - det er foremntligt fem ens dåser

HÆ!

--
Armand.

Fra : Allig8or

Dato : 17-05-09 15:12

> HÆ!
>
> --
> Armand.

<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<
Point Taken.....)

Fra : auasimodo

Dato : 17-05-09 15:55

> "Armand" <armand@mc-chaufforerne.dk> skrev i meddelelsen

> <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<
> Point Taken.....)
>

> --
> mvh
> Henning Holm
>
> "Its nice to be Important..
> but its more important,to be Nice"
>
> allig8or125@hotmail.com

seriøst - tag den tomme dåse med i bilka

Fra : Allig8or

Dato : 18-05-09 01:22

"auasimodo" <nortredame@nortredame.nortredame> skrev i meddelelsen

> "Allig8or" <allig8or125@hotmail.com> skrev i meddelelsen

> seriøst - tag den tomme dåse med i bilka
<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

Kan Jeg ikke.....den er ikke tom....

Fra : auasimodo

Dato : 18-05-09 06:24

> "auasimodo" <nortredame@nortredame.nortredame> skrev i meddelelsen

> <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<
>
> Kan Jeg ikke.....den er ikke tom....
>

> --
> mvh
> Henning Holm
>
> "Its nice to be Important..
> but its more important,to be Nice"
>
> allig8or125@hotmail.com

shit happends

Fra : Martin Bak

Dato : 18-05-09 08:57

> <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<
>
> Kan Jeg ikke.....den er ikke tom....

De dåser jeg har til min lille brænder, kan man sagtens skrue af selvom de
ikke er tomme. Der er en ventil indbygget i toppen, så gassen ikke fiser ud.

--
Martin
www.martinbak.dk/

Fra : Martin Petersen

Dato : 17-05-09 16:53

"Allig8or" <allig8or125@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Har købt en ukrudtsbrænder i Lidl,med en gasdåse på,
> den er fin til pletfjerning af mælkebøtter o.lign.
> Kan se at Bilka,har tilbud på 5 dåser gas,for 100kr,
> men er der forskel på de gasdåser...?

Jeg har haft 3 forskellige brændere, og købt gas mange forskellige steder.
Studsen og indholdet har altid været det samme. Jeg har også en lille
værkstedsbrænder med samme system, så tror det er standard.

- Martin

Fra : Allig8or

Dato : 18-05-09 01:25

"Martin Petersen" <knopfisk@[FJERN]elvis.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> Studsen og indholdet har altid været det samme. Jeg har også en lille
> værkstedsbrænder med samme system, så tror det er standard.

Hej Martin.
Tak for svar,det skal prøves,det er trods alt 15kr. pr dåse...