Kantskærer - set i TV
Fra : Kurt Hansen

Dato : 16-05-09 08:08

Så Søren Ryge forleden. Her blev vist en kantskærer til græsplænen, som jeg
gerne vil have fat i. Det blev oplyst, at den har været i handelen i et par
år, men ikke hvor den kan købes.

Nogen der har set den og hvor? Planteskoler, byggemarkeder ...

Jeg er opmærksom på opfinderens hjemmeside
(http://www.sabroedesign.dk/kantskar/index.html), men den er øjensynligt
gammel og ikke vedligeholdt og manden reagerer da heller ikke på mails,
sendt til den opgivne adresse.
--
Venlig hilsen
Kurt Hansen

Fra : Matthias H Matthies~

Dato : 16-05-09 08:50

"Kurt Hansen" <kurt@fjerndettetowle.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> (http://www.sabroedesign.dk/kantskar/index.html), men den er øjensynligt
> gammel og ikke vedligeholdt og manden reagerer da heller ikke på mails,

Jeg har købt en kantskærer der ligner den du linker til. Skiven er dog lidt
mindre, men den virker ganske udmærket.
Den er købt hos Lebøl Smedie, tlf. 7440 7738. Prisen var i august 2007
521,25 kr. incl. fragt.
Hilsen Matthias

Fra : hamselv

Dato : 16-05-09 09:05

Kender ikke lige den viste kantskærer, men den dyre måde kunne jo være en
elektrisk fra f.eks "park" som jeg har og kun bruger 1 til 2 gange om året.
den billige måde der koster næsten gratis kunne faktisk godt være en
almindelig pizzaskærer og så bare ned på knæ

henrik
www.hkmk.dk

Fra : Kurt Hansen

Dato : 16-05-09 10:24

On Sat, 16 May 2009 09:08:09 +0200, Kurt Hansen wrote:

> [...]
> (http://www.sabroedesign.dk/kantskar/index.html), men den er øjensynligt
> gammel og ikke vedligeholdt og manden reagerer da heller ikke på mails,

Så kom der alligevel svar fra Asbjørn Himself:

--
Venlig hilsen
Kurt Hansen