Natur-energi
Fra : H.Jørgensen

Dato : 14-05-09 20:16

Har i nogle erfaring med Natur-energi ?

MVH

Henrik

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 14-05-09 20:27

H.Jørgensen wrote:
> Har i nogle erfaring med Natur-energi ?

Natur-energi er et temmelig vidt begreb, kan du komme det lidt nærmere?

Erik Ginnerskov

Fra : Lars

Dato : 14-05-09 21:18

Erik Ginnerskov skrev:

> Natur-energi er et temmelig vidt begreb, kan du komme det lidt nærmere?

firma

Fra : The Mip

Dato : 15-05-09 07:07

"H.Jørgensen" <brakentorp@hotmail.com> wrote in message
> Har i nogle erfaring med Natur-energi ?
>
> MVH
>
> Henrik

Det har jeg ikke og det ser meget dyrt ud, men det er nok det med indkøb af
CO2 kvoter der gør det dyrt
øst 66,39 øre / kwh
vest 66,04 øre / kwh

Jeg har p.t. NRGI som leverandør de siger almindelig el 40,15 øre / kwh
og de har en mulighed for at man kan tilmelde sig et produkt de kalder grøn
pulje-el
( en mængde svarende til dit forbrug købes fra norsk vandkraft) 41,01 øre
/kwh

- the_mip

Fra : Preben Riis Sørensen

Dato : 15-05-09 11:26

"H.Jørgensen" <brakentorp@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Har i nogle erfaring med Natur-energi ?

Ja, den har jeg masser af, når ikke lige vi taler om opvask og støvsugning.
--
M.V.H.
Preben Riis Sørensen

Fra : Ukendt

Dato : 17-05-09 18:04

H.Jørgensen wrote:
> Har i nogle erfaring med Natur-energi ?

Jeg har ikke endnu. Jeg skifter 1/6. Pudsigt nok satte Syd-Energi deres
priser ned efter jeg havde skiftet. Til gengæld kan jeg så pudse glorien og
alligevel spare 1.100,- om året i forhold til nu.

Stig Bang-Mortensen