Andet multimedie
bentjuul 3670
hvordan steamer jeg video
Fra : lhs

Dato : 30-07-01 14:47

Hej

jeg går lidt og sysler med at plage familier og venner med en lille
hjemmeside, med en slags dagbog med billeder tekster mv. fra vores rejser
her i sommers. Jeg kunne forestille mig at et ekstra krydderi ville være, at
konvertere lidt af mine HI8 videoptagelser til noget steaming video eller
noget ligende `let´ video. Er der nogle der har efaringer med do eller kan
anbefale nogle programmer der kan dette - gerne på prøve/shareware basis i
første omgang. Jeg har et asus 6600 graffikkort med video in samt et
terratec med video in funktion, så det skulle ikke være det store problem at
ligge videon ind på HD, men hvor får jeg lavet nogle `lette´ optagelser ud
af det, som er nemme og bekvemme at se på en webside.

Lars HS

Fra : Mogens

Dato : 30-07-01 15:24

On Mon, 30 Jul 2001 15:47:15 +0200, "lhs" <shane@get2net.dk> wrote:

>noget steaming video

Du mener vel streaming video ? Ellers bliver det jo nok noget
X-rated noget ( Steaming = dampende )

Fra : lhs

Dato : 30-07-01 16:03

"Mogens" <moveng@mailme.dk> skrev i en meddelelse

> Du mener vel streaming video ? Ellers bliver det jo nok noget
> X-rated noget ( Steaming = dampende )

absolut, men hvordan streamer jeg...

lhs

Fra : Kim Larsen

Dato : 30-07-01 20:27

På mit arbejde bruger vi RealProducer Plus G2, men jeg ved ikke om det
findes som demo. Programmet i den nye udgave har flere fordele, så som at
man kan vælge hvilke hastigheder det skal understøtte, lige fra 28.8 modem
til, jeg mener det er T3 forbindelse, og det finder filen selv ud af når der
kommer en og vil se filmen, eller høre lyden.

Kim Larsen

Fra : Brian

Dato : 30-07-01 16:13

Hej.

Du kan prøve Windows media encoder, det kan også encode live.

http://www.microsoft.com/downloads/search.asp

Vh Brian.