Støbejernsgrill ( ikke weber)
Fra : Lars Clement

Dato : 11-05-09 22:11

Jeg vil gerne have mig en solid støbejernsgrill. hvor findes der et
ordentligt udvalg i kolding området ?
På forhåndtak

--
Venligst

Lars Clement
indsætmitefternavn@hejlsnet.dk

Fra : Steen Jakobsen

Dato : 12-05-09 02:01

"Lars Clement" <mitefternavn@hejlsnet.dk> skrev i meddelelsen
> Jeg vil gerne have mig en solid støbejernsgrill. hvor findes der et
> ordentligt udvalg i kolding området ?
> På forhåndtak

Det gør der nok slet ikke.
Jeg har dog engang købt en lille billig støbejernsgrill i Silvan.

Steen.

Fra : Tove Krieger

Dato : 12-05-09 09:55

In news:4a08ca37$0$56777$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk,
Steen Jakobsen <ingen@post.dk> typed:
> "Lars Clement" <mitefternavn@hejlsnet.dk> skrev i meddelelsen
>
> Det gør der nok slet ikke.
> Jeg har dog engang købt en lille billig støbejernsgrill i Silvan.
>
> Steen.

Der er en lille nostalgisk støbejernsgrill i denne måneds udgave af Idé Nyt.
Den koster 495,- kr. + fragtomkostninger. Firmaet hedder Karo BBQ, og
grillen kan ses på side 24 i Idé Nyt.

--
Venlig hilsen Tove
Beware of people who dislike cats

Fra : Tove Krieger

Dato : 12-05-09 09:57

In news:4a093937$0$56784$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk,
Tove Krieger <missminimiv@privat.dk> typed:
> [...]
> Idé Nyt. Den koster 495,- kr. + fragtomkostninger. Firmaet hedder
> Karo BBQ, og grillen kan ses på side 24 i Idé Nyt.

Du kan også se et billede af den her.:

http://karogrill.blogspot.com/2009/02/karo-bbq-grill-pa-den-nye-made.html

Fra : Finn Hybjerg Hansen

Dato : 12-05-09 10:17

Lars Clement wrote:
> Jeg vil gerne have mig en solid støbejernsgrill. hvor findes der et
> ordentligt udvalg i kolding området ?
> På forhåndtak

Så lige en i Idényt bladet, men den er måske for lille til dig?
De sliver at prisen er 490 + fragt...

http://karobbq.com/

Men ellers søg på nettet, jeg fandt hurtigt nogle på dba og guloggratis.dk.
Copco og Morsø er vist også gode fabrikater indenfor støbejern og grill...?

/Finn