Farvning af skumgummi
Fra : Hauge

Dato : 11-05-09 16:25

Hejsa

Er det muligt at farve skumgummi på samme måde som med alm. textiler?
Som jeg læser det rundt omkring, så skal der være mindst 50% bomuld i
stoffet, før det er muligt, men er der andre muligheder?

Det er meget lidt jeg skal have farvet, faktisk kun en håndfuld
mikrofon-skumfiduser der er røde og gule, da jeg ikke vil have mit
videokamera til at ligne en julemand

Mvh Hauge

Fra : Per H

Dato : 11-05-09 16:30

On Mon, 11 May 2009 17:25:04 +0200, "Hauge" <hauge@CUTsmart-tech.dk>
wrote:

> [...]
>
>Det er meget lidt jeg skal have farvet, faktisk kun en håndfuld
>mikrofon-skumfiduser der er røde og gule, da jeg ikke vil have mit

Hvad med spritbejse, som man bruger til træ? det købes i små breve,
og man kunne da lave en prøve på noget skumgummimadres?

per

Fra : Hauge

Dato : 11-05-09 16:32

Hej
Per H wrote:
> Hvad med spritbejse, som man bruger til træ? det købes i små breve,
> og man kunne da lave en prøve på noget skumgummimadres?

Det var faktisk en ret god idè, det er jo ganske umuligt at vaske af, hvis
det først kommer på "noget", så det vil jeg prøve.

Jeg takker for idéen.

Mvh Hauge

Fra : Hauge

Dato : 18-05-09 18:06

Hejsa
Per H wrote:
> Hvad med spritbejse, som man bruger til træ?

Det virkede bare 100% som det skulle, så jeg takker for idéen.

Mvh Hauge

Fra : Per H

Dato : 18-05-09 18:11

On Mon, 18 May 2009 19:06:15 +0200, "Hauge" <hauge@CUTsmart-tech.dk>
wrote:

>Hejsa
>
>Det virkede bare 100% som det skulle, så jeg takker for idéen.
>
>Mvh Hauge

Super.

per