Bonderose
Fra : Dal

Dato : 10-05-09 20:13

Skal bonderoser ind om vinteren, eller kan de overvintre hvor de står ?

/dal

Fra : Max

Dato : 10-05-09 20:42

Hej Dal

> Skal bonderoser ind om vinteren, eller kan de overvintre hvor de står

De overvintre hvor de er. Jeg havde en stående i 20 år, den overlevede
fint den hårdeste vinter man kender i nyere tid.

--
Mvh Max

Fra : Dal

Dato : 10-05-09 20:50

tak for svaret.

Fra : Jakob Griffel

Dato : 10-05-09 22:01

> Skal bonderoser ind om vinteren, eller kan de overvintre hvor de står ?

- Øh... Det er forår nu...

--
Hilsen Jakob

Fra : Jens C. Hansen

Dato : 11-05-09 09:59

Jakob Griffel wrote:

> - Øh... Det er forår nu...

'Hellere spørge lidt for tidligt, end lidt for sent'?

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 11-05-09 10:40

"Jakob Griffel" skrev i en meddelelse
> - Øh... Det er forår nu...

Man skal spørge i god tid

Men hvis blomsterne er købt nu, så kan det jo godt have betydning for hvor
de skal plantes - det er ikke alle steder, at det er nemt at grave dem op
igen - hvis de skulle have været ind til vinter - men det skal de ikke.

Jan

--
Med venlig hilsen Jan Vestergaard