palme
Fra : Bagmanden

Dato : 07-05-09 22:24

hvor i landet kan man købe billige palmer... finanskrisen er vist
ikke nået til grossist og sælgerleddene endnu... eller hva´?

har kigget på diverse sider, men synes alt alt under 600 - 700
kr. består af bittesmå gnallinger af hørpalmer!

--
Bagmanden

Fra : battlefields

Dato : 08-05-09 16:34

"Bagmanden" <zillyink@6G9i3Fhotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> har kigget på diverse sider, men synes alt alt under 600 - 700
> kr. består af bittesmå gnallinger af hørpalmer!

Hej
Jeg så nogle meget store palmer sidst jeg var i Bauhaus (Vejle), men jeg så
ikke hvad de kostede, det så bare ud til at de var billige, for der var
mange, der købte en.
Hilsen Vibeke