Mangler 2 planter
Fra : Zorba

Dato : 06-05-09 14:48

Hejsa

Mangler nogle planter til min have men kan ikke finde en planteskole der
har dem så jeg tænkte at der måske var en her der ved hvor jeg kan finde
dem.

Det er 3 stk Heuchera Chocolate Ruffles Alunrod, rødt løv

og 1 stk Broget Lungeurt Pulmonaria Saccharata

Mvh. Sten

Fra : Tove Krieger

Dato : 06-05-09 15:41

In news:Xns9C03A0B1B9911aadk@74.209.131.10,
Zorba <a@a.dk> typed:
> [...]
> kan finde dem.
>
> Det er 3 stk Heuchera Chocolate Ruffles Alunrod, rødt løv
>
> og 1 stk Broget Lungeurt Pulmonaria Saccharata

Nu skrev du ikke hvor i landet du befinder dig, men jeg fandt Pulmonaria
Saccharata i denne planteskoles katalog:

http://www.roedbylund.dk/pages/shop/shop/products/20/771

De har også Heuchera, men vist ikke lige den du søger.

Du kan da prøve at kontakte dem for nærmere oplysninger.

--
Venlig hilsen Tove
Beware of people who dislike cats

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 06-05-09 16:03

"Zorba" skrev i en meddelelse
> Det er 3 stk Heuchera Chocolate Ruffles Alunrod, rødt løv
> og 1 stk Broget Lungeurt Pulmonaria Saccharata

Lundhede har dem begge på deres hjemmeside - men muligvis kun den sidste på
lager ?

http://lund-hede.dk

Når de har den første på hjemmesiden, så må man gå ud fra, at de kan skaffe
den ?

Jan

Med venlig hilsen Jan Vestergaard

Fra : Zorba

Dato : 07-05-09 04:26

"Jan Vestergaard" <jan@jve.invalid> wrote in

> [...]
>
> Med venlig hilsen Jan Vestergaard
> Web: www.jve.dk - email kan sendes via hjemmesiden
> - men indlæg på Usenet bør normalt besvares i gruppen

Tak for svar

Er fra Næstved, har prøvet lundhede, de har ikke Alunrod på lager og kan
ikke skaffe den.

Sten

Fra : thl

Dato : 07-05-09 04:57

"Zorba" <a@a.dk> skrev i en meddelelse >
> Er fra Næstved, har prøvet lundhede, de har ikke Alunrod på lager og kan
> ikke skaffe den.
>
> Sten

http://kortlink.dk/planteskole-ringen/6kff

De er kataloget her og burde kunne fås hos

Birklund
Holme Olstrup

mvh

Thorbjørn

Fra : Zorba

Dato : 08-05-09 06:40

"thl" <lykkebo47@hotmail.com> wrote in news:4a025c22$0$90275$14726298
@news.sunsite.dk:

> http://kortlink.dk/planteskole-ringen/6kff
>
> De er kataloget her og burde kunne fås hos

> [...]
Har prøvet det men de kan ikke skaffe den

Sten

Fra : Charlotte

Dato : 11-05-09 07:36

> "thl" <lykkebo47@hotmail.com> wrote in news:4a025c22$0$90275$14726298
> @news.sunsite.dk:

> Har prøvet det men de kan ikke skaffe den
>
> Sten

Hmmm - Sitas plejer at kunne skaffe alt - det er vel bare et spørgsmål om
pris
/Lotte

Fra : Zorba

Dato : 11-05-09 09:50

> Hmmm - Sitas plejer at kunne skaffe alt - det er vel bare et spørgsmål
> om pris
> /Lotte

Hvis det er http://www.sitas.dk/default.asp?ID=471&groupID=2 du mener ser
det ud til de kun har træer

Sten

Fra : Charlotte

Dato : 11-05-09 10:24

> Hvis det er http://www.sitas.dk/default.asp?ID=471&groupID=2 du mener ser
> det ud til de kun har træer
>
> Sten
De har også buske og meget andet - men du har ret - de er kendt for store
træer.....
/Lotte

Fra : Zorba

Dato : 11-05-09 10:33

"Charlotte" <charlotte_andersen@ofir.dk> wrote in

> "Zorba" <a@a.dk> skrev i en meddelelse

> De har også buske og meget andet - men du har ret - de er kendt for
> store træer.....
> /Lotte

Prøver at skrive til dem

Sten