Tætne forbindelse mellem plast- og betonrø~
Fra : Kim Schroeder

Dato : 05-05-09 01:22

Afløbet fra håndvasken i et kolonihavehus er udenfor huset
ført ned i et betonrør, som er støbt tæt i bunden.
Et stykke op i betonrøret et der lavet en vandret tilslutning med
et plastrør (af væsentlig mindre dimension).
Dette rør fører videre til et fedtfang og faskine.

Problem: Der er ikke tæt mellem plastrøret og betonrøret,
hvorfor alt vandet render ud der, når vandstanden i betonrøret,
når op til samlingen.

Hvordan tætner jeg bedst - og med hvad - og kan man i øvrigt få
egnet tætningmateriale, som ikke fordrer, at samlingen er tør ?
(Det kan den blive - men kræver, at vi ikke bruge vasken nogle dage)

Kim

Fra : Matthias H Matthies~

Dato : 05-05-09 04:45

"Kim Schroeder" <prip@iname.com> skrev i meddelelsen
> [...]
> egnet tætningmateriale, som ikke fordrer, at samlingen er tør ?
> (Det kan den blive - men kræver, at vi ikke bruge vasken nogle dage)

Jeg ville nok prøve dette produkt: http://www.tec7.dk/
Hilsen Matthias

Fra : Kim Schroeder

Dato : 06-05-09 01:04

Matthias H Matthiessen wrote:

> Jeg ville nok prøve dette produkt: http://www.tec7.dk/
> Hilsen Matthias

Tak for svaret alle - prøver tec7 - det ser godt ud.

Kim

Fra : Max

Dato : 05-05-09 06:59

Hej Kim

> Hvordan tætner jeg bedst - og med hvad - og kan man i øvrigt få
> egnet tætningmateriale, som ikke fordrer, at samlingen er tør ?

Sanitetskit kunne være en mulighed.

--
Mvh Max

Fra : Benny Andersen

Dato : 05-05-09 17:41

On Tue, 5 May 2009 02:21:36 +0200, Kim Schroeder wrote:
> Hvordan tætner jeg bedst - og med hvad - og kan man i øvrigt få
> egnet tætningmateriale, som ikke fordrer, at samlingen er tør ?
> (Det kan den blive - men kræver, at vi ikke bruge vasken nogle dage)
Beton - jordfugtigt - bankes godt ind i revnen.

--
Benny Andersen