Hvilket plasttag bør vi vælge?
Fra : B&O

Dato : 03-05-09 15:19

Hej gruppe.
Hvilket plasttag er den bedste løsning til vores uisolerede udestue. Det er
vigtigt at vi får et godt lysindfald og at taget er resistent over for
sollyset og vejret i det hele taget, så det ikke gulner og bliver mat.
Hvilket tag er bedst og hvad er priserne, samt hvor er det billigts at
handle?

Hilsen Bente og Ove

Fra : J. E.

Dato : 03-05-09 22:35

"B&O" <bente_ove@3mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> det hele taget, så det ikke gulner og bliver mat.
> Hvilket tag er bedst og hvad er priserne, samt hvor er det billigts at handle?

Fler-lags polycarbonat opal. En mulighed kunne være ClickLite
fra Plastmo http://www.plastmo.dk/

Når den er uisoleret og skal bruges som sådan er der vel
ingen grund til ret meget isoleringsevne i taget selv om
det dog er der den største kulde kommer fra.

Fra : Niels U. Kristiansen

Dato : 04-05-09 07:11

J. E. wrote:

> [...]
> ingen grund til ret meget isoleringsevne i taget selv om
> det dog er der den største kulde kommer fra.

Det er også derfra kondensvand drypper ned i kaffekopperne. Mit næste
halvtag skal klart være flerlags.

mvh
Niels