Dækbark/barkflis: Vanvittige priser
Fra : Kurt Hansen

Dato : 02-05-09 18:17

Når jeg søger på nettet efter dækbark, må jeg konstatere en kubikmeterpris
på omkring 1.000 kr. Det er jo helt vanvittigt. Kan det virkelig ikke fåes
billigere (Viborg/Midtjylland)?
--
Venlig hilsen
Kurt Hansen

Fra : Hauge

Dato : 02-05-09 18:22

Kurt Hansen wrote:
> Når jeg søger på nettet efter dækbark, må jeg konstatere en
> kubikmeterpris på omkring 1.000 kr. Det er jo helt vanvittigt.

Er det? Hvorfor det? Hvis en forhandler kan sælge det til den pris (der er
dumme kunder nok), så ville det da være totalt dumt at sælge det meget
billigere. At han så ikke får dig som kunde, er sikkert ligegyldigt, da han
scorer kassen på de tåber der vil betale kassen.

Mvh Hauge

Fra : TDN

Dato : 02-05-09 18:45

"Kurt Hansen" <kurt@fjerndettetowle.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> på omkring 1.000 kr. Det er jo helt vanvittigt. Kan det virkelig ikke fåes

Så er det lidt billigere herovre på Djursland:

http://www.jesper-schmidt.dk/Fyld_traileren/fyld_traileren.html

Mvh
Thomas

Fra : CC

Dato : 02-05-09 21:11

"Kurt Hansen" skrev i meddelelsen ...
> Når jeg søger på nettet efter dækbark, må jeg konstatere en kubikmeterpris
> på omkring 1.000 kr. Det er jo helt vanvittigt. Kan det virkelig ikke fåes
> billigere (Viborg/Midtjylland)?

Prøv at ringe til Vinkel planteskole. Han plejer, at have rinelige priser

Fra : Kurt Hansen

Dato : 02-05-09 21:41

On Sat, 2 May 2009 22:10:44 +0200, CC wrote:

> Prøv at ringe til Vinkel planteskole. Han plejer, at have rinelige priser

Jeg kunne jo osse daffe derned. To minutters gang ad markvejen
--
Venlig hilsen
Kurt Hansen

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 04-05-09 06:27

On 2 Maj, 22:41, Kurt Hansen <k...@fjerndettetowle.dk> wrote:

> Jeg kunne jo osse daffe derned. To minutters gang ad markvejen

Så er det utroligt at du ikke har prøvet ham først :-? :-?

--
Christian

Fra : Kurt Hansen

Dato : 04-05-09 16:12

On Mon, 4 May 2009 05:27:19 -0700 (PDT), Christian B. Andresen wrote:

> Så er det utroligt at du ikke har prøvet ham først :-? :-?

Det er fordi jeg kender hans generelle prisniveau og jeg forventer ikke en
billig pris.

Der er ikke noget galt med "pæne" priser, hvis kvaliteten svarer til og jeg
handler en del hos ham, da hans kvalitetsniveau på planter er meget fin.
--
Venlig hilsen
Kurt Hansen

Fra : Max

Dato : 04-05-09 20:19

Hej Kurt

> Der er ikke noget galt med "pæne" priser, hvis kvaliteten svarer til
> og jeg handler en del hos ham, da hans kvalitetsniveau på planter er
> meget fin.

Så er han jo også billig.

--
Mvh Max

Fra : Anders Sørensen

Dato : 02-05-09 23:28

On Sat, 2 May 2009 19:16:48 +0200, Kurt Hansen
<kurt@fjerndettetowle.dk> wrote:

>Når jeg søger på nettet efter dækbark, må jeg konstatere en kubikmeterpris
>på omkring 1.000 kr. Det er jo helt vanvittigt. Kan det virkelig ikke fåes
>billigere (Viborg/Midtjylland)?

Måske Frands:
http://www.frands-trangbaek.dk/

Det er godtnok en lidt mangelfuld hjemmeside, men du kan da ringe til
ham.

--
Mvh.
Anders Sørensen

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 04-05-09 06:26

On 2 Maj, 19:16, Kurt Hansen <k...@fjerndettetowle.dk> wrote:
> Når jeg søger på nettet efter dækbark, må jeg konstatere en kubikmeterpris
> på omkring 1.000 kr. Det er jo helt vanvittigt. Kan det virkelig ikke fåes
> billigere (Viborg/Midtjylland)?

Jeg henter det hos den lokale anlægsgartner til ca. 250-300 kr for
hele traileren fyldt op, der er i hvert fald mere end en halv m3. Og
for de emsige, prisen er incl. moms og faktura.

--
Christian

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 06-05-09 00:42

On 4 Maj, 14:25, "Christian B. Andresen" <t...@tiscali.dk> wrote:

> Jeg henter det hos den lokale anlægsgartner til ca. 250-300 kr for
> hele traileren fyldt op, der er i hvert fald mere end en halv m3. Og
> for de emsige, prisen er incl. moms og faktura.

300 kr alt incl, hentede en trailerfuld til min far i går
eftermiddags.

Det er Randers N, hvis nogen i området er int.

--
Christian

Fra : Jesper H

Dato : 05-05-09 16:12

> [...]
> på omkring 1.000 kr. Det er jo helt vanvittigt. Kan det virkelig ikke fåes

Jeg har lige købt sække med 80 ltr. svensk dækbark/ flis i Jem og Fix i
Odder til 33 kr. posen - men det var godtnok også noget fødselsdag tilbud.
Tror det koster 50 kr. posen normalt. Ikke superbilligt, men meget billigere
end 1000 kr pr. m3 hvilket er dyrt, men ja hvis nogle vil købe er det måske
ligefrem for billigt ...?!?

vh. Jesper

Fra : Keld Nygaard

Dato : 11-05-09 08:45

> [...]
> på omkring 1.000 kr. Det er jo helt vanvittigt. Kan det virkelig ikke fåes
Jeg henter på kulterminalen i Horsens. Her giver jeg 300 kr for 1 m3 læsset
på traileren.
Det er så ikke det skønneste pinje bark, men 0-7 cm stykker blandet
nåle/løvtræ, hvor der er en lille smule flænset træ imellem...

Med venlig hilsen
Keld Nygaard

www.nygaard.eu