Billig liftleje
Fra : Tomas

Dato : 02-05-09 09:01

Hejsa

Vi skal have monteret en fransk altan, som vejer pænt til - 2 mand kan
løfte den ved at tage godt fat. Derfor vil vi have fat i en lift til
at løfte den på plads.
Er der nogen, der kender et godt og billigt sted at leje sådan en
fætter i nærheden af Skanderborg?

Mvh.

Tomas

Fra : S.B.

Dato : 02-05-09 23:35

"Tomas" <skott@festudvalget.dk> skrev i en meddelelse
[...]

Ville nok leje en teleskop-læsser hvis den kan være der, eller ringe til en
af de lokale entrepenører og høre om de kunne hjælpe lidt på jysk efter kl
16:00 Ellers har næsten alle vognmænd en lastbil med kran, hvad nok ikke
koster ret meget sammenlignet med at skulle ud og leje.
Tættest på af materialeudlejning er nok Hasselager - ved Loxam.

Søren

Fra : Tomas

Dato : 03-05-09 02:29

On 3 Maj, 00:34, "S.B." <sobo@[slettes]ofir.dk> wrote:
> [...]
> koster ret meget sammenlignet med at skulle ud og leje.
> Tættest på af materialeudlejning er nok Hasselager - ved Loxam.

Måske, det kan lade sig gøre. vi har fundet nogen til en 12-1300 for
en weekend, men mon ikke, det kan gøres billigere?

Fra : Klaus G.

Dato : 03-05-09 16:37

> Måske, det kan lade sig gøre. vi har fundet nogen til en 12-1300 for
> en weekend, men mon ikke, det kan gøres billigere?
Det firma jeg arbejder for, der betaler de 2000kr. for én dags leje, for en
teleskop læsser med to udskud. Manitou er mærket. Og det er inkl. levering
frem og tilbage.

Så hvis du som privat mand kan leje en teleskoplæsser en hel weekend for
1300kr., så vil jeg mene det er en meget fin pris.

--
Klaus G. aka. Seth-Enoch // SukkerFri
www.seth-enoch.dk