Lysstof armatur
Fra : Jens K H

Dato : 30-04-09 20:23

Hej NG,

jeg har ved en tandlæge set et lysstofarmatur, der var sammensat i en
firkant. Armaturet bestod af 4 rør/delarmaturer og nogle buede hjørner.
Armaturet lyste op i loftet.

Tandlægen er lukket, så jeg kan ikke spørge ham - men er der nogen, der véd
hvor man kan købe et sådan armatur?

--
Jens

Fra : Elmand

Dato : 02-05-09 08:17

"Jens K H" <jkah@tdcFJERN.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> op i loftet.
>
> Tandlægen er lukket, så jeg kan ikke spørge ham - men er der nogen, der véd

dk.teknik.el var nok en bedre gruppe at spørge i. Den er der mange el-folk der
kommer forbi,.
Hvis det var 4 rør med ca en diameter på 1o cm ,- sammensat med buet rør 90
grader
er mit bud. "Pipeline"
Med venlig hilsen
Espersen El & Antenne

Fra : Jens K H

Dato : 02-05-09 22:08

"Elmand" <elmand@fjernpc.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> el-folk der kommer forbi,.
> Hvis det var 4 rør med ca en diameter på 1o cm ,- sammensat med buet rør

Tak for input, det lyder præcis som om jeg skal kigge efter pipeline. Ellers
prøver jeg i teknik.el

Venlig hilsen
Jens