havedams støvsuger
Fra : Elmer Fjort

Dato : 30-04-09 15:44

Vi er på jagt efter sådan en, og undrer os en del over at de skal være så
pokkers dyre.

Derfor har vi kigget på Ebay.de Der er flere mærker at vælge imellem, men er
der løbet ind i et
problem som undrer os temmeligt meget.

De 3 firmaer som vi har skrevet til sender enten kun inden for Tyskland,
eller kun til Østrig, Holland og Belgien.
Efter min fattevne, er det vel ikke vanskeligere at sende noget til DK frem
for til Holland.
Og de har jo modtaget pengene inden pakken sendes, så der er ingen risiko
for dem.

Er der nogen her som ved hvorfor det er som det er??

Når jeg så har spurgt hvorfor de ikke vil sende til DK, får jeg bare intet
svar.

Elmer

Fra : Max

Dato : 30-04-09 15:53

Hej Elmer

> Er der nogen her som ved hvorfor det er som det er??

Det har nok noget at gøre med at beskytte den lokale
distributør, sådan er det med mange ting.

--
Mvh Max

Fra : Elmer Fjort

Dato : 01-05-09 00:09

> Hej Elmer

> Det har nok noget at gøre med at beskytte den lokale
> distributør, sådan er det med mange ting.

Det kunne man måske tænke sig, men det mærke som vi har fundet. sælges
ikke her til lands,
så der er ingen destributør at beskytte.

Men der er vel også destributører i Østrig holland og Belgien??

Elmer

Fra : Tove Krieger

Dato : 30-04-09 18:28

In news:gtcdgg$ick$1@newsbin.cybercity.dk,
Elmer Fjort <Whoknows@Whocares.com> typed:
> Vi er på jagt efter sådan en, og undrer os en del over at de skal
> være så pokkers dyre.

Jo, det er de godt nok hvis man synes at 2.500,- kr. er dyrt. Vi købte én
hos Superkoi for 3 år siden, og den er alle pengene værd. Min man ville ikke
undvære den, når bassinet skal renses på bunden om foråret. Til opsamling af
overflade"snavs" har vi en "skimmer" der bliver tilsluttet bassinpumpen. Den
er fantastisk god, men skal dog renses for blade o.l. efter 1 til 2 dage.
Det er dog gjort på et øjeblik.

P.S. Der er rigtig mange firmaer især i Tyskland der ikke sender varer her
til. Jeg tror at Max har ret i sin antagelse.

--
Venlig hilsen Tove
Beware of people who dislike cats

Fra : Leonard

Dato : 30-04-09 18:53

Tove Krieger wrote:

> P.S. Der er rigtig mange firmaer især i Tyskland der ikke sender
> varer her til. Jeg tror at Max har ret i sin antagelse.

Løsningen på det problem er jo at købe det via en bekendt i Tyskland.

--
Leonard

Fra : Tove Krieger

Dato : 30-04-09 21:10

In news:49f9e58c$0$90273$14726298@news.sunsite.dk,
Leonard <piper28a@gmail.invalid> typed:

> Løsningen på det problem er jo at købe det via en bekendt i Tyskland.

Ganske udmærket idé hvis man da har en bekendt i Tyskland, eller som tager
til Tyskland en gang imellem.