3D haveplan på PC
Fra : Kurt Hansen

Dato : 30-04-09 06:29

Jeg har købt Rosenholm Trädgårdsdesigner, som så rigtig godt ud på deres
hjemmeside. Der findes ingen trial-version, men jeg var overbevist om
programmets fortræffeligheder og betalte 577 svenske kroner uden at blinke.

Det er de dårligste penge jeg endnu har givet ud. Elendig og ulogisk
software.

Nogen der kendet et godt og avanceret (måske professionelt?) program, hvor
man kan arbejde i 3D?
--
Venlig hilsen
Kurt Hansen

Fra : Mads Lie Jensen

Dato : 30-04-09 06:55

On Thu, 30 Apr 2009 07:28:44 +0200, Kurt Hansen
<kurt@fjerndettetowle.dk> wrote:

>Nogen der kendet et godt og avanceret (måske professionelt?) program, hvor
>man kan arbejde i 3D?

Goggles SketchUp er rimeligt syntes jeg. Men jeg er ikke nået længere
end til at få tegnet skel-linier og bygninger ind.
Men den er gratis, så det er jo bare at prøve
Gartneriet - http://www.gartneriet.dk/

Fra : Kurt Hansen

Dato : 10-05-09 18:43

On Thu, 30 Apr 2009 07:28:44 +0200, Kurt Hansen wrote:

> [...]
> software.
>
> Nogen der kendet et godt og avanceret (måske professionelt?) program, hvor

Jeg er nu blevet overbevist om, at det er mig der er for utålmodig;
programmet er for avanceret og det har jeg ikke tålmodighed til at at lære.
Jeg skal bruge en haveplan her og nu.

Jeg har spurgt Rosenholm om jeg må sælge programmet og svaret var: "Ja,
självklart". Inden jeg gør det, vil jeg lige høre, om nogen her bruger det
og har erfaringer med det? Måske er det bare min lunte der er for kort.

Se beskrivelsen af softwaren her: http://www.rosenholm.se
--
Venlig hilsen
Kurt Hansen

Fra : CC

Dato : 10-05-09 22:13

"Kurt Hansen" skrev i meddelelsen
> [...]
> blinke.
>
> Det er de dårligste penge jeg endnu har givet ud. Elendig og ulogisk

Hvorfor får du så ikke dine penge retur. Læs der købsbetingleser - Du har
vel 14 dages returret .......

Fra : Kurt Hansen

Dato : 11-05-09 05:16

On Sun, 10 May 2009 23:13:06 +0200, CC wrote:

> Hvorfor får du så ikke dine penge retur. Læs der købsbetingleser - Du har
> vel 14 dages returret .......

Jeg skrev til Rosenholm og spurgte om jeg kunne. Det kunne jeg ikke, når
folien var brudt. Jeg har jo åbnet snapboksen, installeret programmet,
prøvet det og fundet, at det ikke passer til mit temperement og derpå
afinstalleret det igen. Der var ingen trial tilgængelig, så det var take it
or leave it.
--
Venlig hilsen
Kurt Hansen