Klippo reservedele
Fra : Brother Tuck

Dato : 28-04-09 17:29

Min Klippo plæneklipper er blevet utæt ved den røde "spædeknap" , altså den
der får 3 tryk inden man trækker i snoren. Det er en B/S motor.
Hvor meget skal skiftes og hvad koster det, evt. hvor købes det ?

Fra : Henning Lund

Dato : 28-04-09 18:18

Brother Tuck <henning@legaard.dk> skrev:
> [...]
> "spædeknap" , altså den der får 3 tryk inden man trækker i
> snoren. Det er en B/S motor. Hvor meget skal skiftes og hvad

Gummibolden koster ikke mange kr og kan købes hos alle
plæneklipperforretninger, maskinhandlere mm. Det hele ryger i
porto hvis du bestiller den over nettet.

Henning Lund
http://www.sitecenter.dk/freespace/
http://ejerforeningenlemvigferiecenter.dk/
FJERNhl@lite.dk

Fra : Henning Lund

Dato : 28-04-09 18:19

> [...]
> "spædeknap" , altså den der får 3 tryk inden man trækker i
> snoren. Det er en B/S motor. Hvor meget skal skiftes og hvad

I begge sider af sædet hvor bolden ligger, er der et par
plastikmodhager du trykker ind mod midten af bolden, derefter kan
du trække den ud.

Fra : Brother Tuck

Dato : 28-04-09 18:34

tak for dit hurtige svar, jeg prøver den lokale