Hvilke planter til 'æblejord'?
Fra : Jens C. Hansen

Dato : 26-04-09 16:42

Hvilke planter ville være velegnede at plante i jord, hvorpå der igennem
mange år er rådnet hundred- eller tusindvis af æbler op?

Fra : Max

Dato : 26-04-09 16:47

Hej Jens

> Hvilke planter ville være velegnede at plante i jord, hvorpå der
> igennem mange år er rådnet hundred- eller tusindvis af æbler op?

Æbletræer :)

--
Mvh Max

Fra : Preben Riis Sørensen

Dato : 26-04-09 19:19

"Max" <Max_Jens@post9.tele.dk.invalid> skrev

> Æbletræer :)

Bortset fra at det muligvis kan lade sig gøre, siger man netop at man i k k
e skal plante æbler efter æbler.

Men ellers alt hvad man har lyst til.
--
M.V.H.
Preben Riis Sørensen

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 26-04-09 22:56

Preben Riis Sørensen wrote:

> Bortset fra at det muligvis kan lade sig gøre, siger man netop at man
> i k k e skal plante æbler efter æbler.
>
> Men ellers alt hvad man har lyst til.

Jeg ville sige alt, der ikke er i familie med roser - altså ikke æbler
pærer, hindbær, brombær, jordbær, roser, ....

Erik Ginnerskov