Skyggetålende vækster
Fra : Kurt Hansen

Dato : 25-04-09 09:04

Jeg har en del træer, ja faktisk en lille skov, på grunden og dermed en del
områder med helt eller delvist skygge.

Hvad findes der af skyggetålende vækster og jeg tænker bredt i både
bunddække og større ting? Bregner i skoven, javel, men hvad mere?
--
Venlig hilsen
Kurt Hansen

Fra : Tove Krieger

Dato : 25-04-09 10:40

In news:14cailcnoddar.1bkda7aov0stf.dlg@40tude.net,
Kurt Hansen <kurt@fjerndettetowle.dk> typed:
> [...]
>
> Hvad findes der af skyggetålende vækster og jeg tænker bredt i både
> bunddække og større ting? Bregner i skoven, javel, men hvad mere?

Liljekonvaller, Hasselurt, Vinca (Vintergrøn), Campanula og Kæmpe Stenbræk
for blot at nævne nogle.

--
Venlig hilsen Tove
Beware of people who dislike cats

Fra : Jens Petersen

Dato : 25-04-09 13:28

Vedbend og kristtjørn.
--
OV1A Jens

Good decisions come from experience. Experience comes from making bad ones

Fra : Maria Frederiksen

Dato : 26-04-09 18:29

> Hvad findes der af skyggetålende vækster og jeg tænker bredt i både
> bunddække og større ting? Bregner i skoven, javel, men hvad mere?

Jordbær, vintergækker.

Mvh Maria