Beplantning langs stakit
Fra : Børge Laursen

Dato : 24-04-09 14:43

Hej gruppe

Jeg har brug for forslag til beplantning på den syd-østvendte side af et ca.
3,5 m langt træstakit.
Jeg vil gerne have nogle forskellige buske, der ikke kræver for meget
vedligeholdelse og som ikke breder sig for meget. De skal gerne være med
blomster i forårs- og sommermånederne. De må helst ikke blive over ca. 1 m
høje.

Venlig hilsen
Børge Laursen

Fra : V Hansen

Dato : 25-04-09 18:08

> [...]
> blomster i forårs- og sommermånederne. De må helst ikke blive over ca. 1 m
hvad med minisyren og duftende snebold ?
din saks bestemmer størrelsen.
mvh
Vibeke