Græstrimmer
Fra : Bodil Anhøj

Dato : 21-04-09 20:46

Jeg skal ud at købe mig en græstrimmer. Jeg magter ikke de store til benzin,
så det må vel være ledning eller batteri. Den skal være så let som muligt
men dog være stærk nok til at kunne fjerne græs om træer og lignende. Vi har
en anden til "det grove" Kan nogen hjælpe mig med et godt mærke. Hvad skal
jeg gå efter ? hvor mange V effekt bør den have ??
Vh Bodil Anhøj.

--

"Kun døde fisk følger med strømmen"

Fra : Lars Peter Larsen

Dato : 26-04-09 21:23

Bodil Anhøj wrote:
> [...]
> en anden til "det grove" Kan nogen hjælpe mig med et godt mærke. Hvad skal
> jeg gå efter ? hvor mange V effekt bør den have ??

Det kommer an på hvor mange træer du skal rundt om og hvor ofte og hvor
tit du vil købe ny trimmer.

De billigste holder 1 - 2 år - Batterimodellerne er for svage og holder
for kort på en opladning - og så er der det med hvor mange opladninger
batteriet holder til.

Mit bud er at du finder en der passer til din fysiske fremtoning, som
der findes reserve-tråd til og til en pris i omegnen af 500,-

/Lars