Granit skærver i indkørsel, hvilken større~
Fra : Ingensen

Dato : 21-04-09 10:53

Vi har en lang indkørsel, hvor vi gerne vil have sorte granit skærver på.

Men hvilken størrelse er egnet??

Der skal køre biler på det, men man går også på det, og der skal helst ikke
sidde for mange fast i skoene..
Men på den anden side, skal de også være behagelige at gå på..

Hvis der så samtidig er en der kender til nogen der leverer billigt, er de
da velkomne til at smide et link..

Hilsen Jan

Fra : Palle

Dato : 21-04-09 14:42

hvor henne i dk ?
Jeg ville nok ligge 8/11 på det er den minste størrelse

Fra : Ingensen

Dato : 21-04-09 15:25

3650 Ølstykke..

Fra : Andersen [3650]

Dato : 21-04-09 16:40

Ingensen skrev den 21-04-2009:
> 3650 Ølstykke..
>

> "Palle" <ja@nej.dk> skrev i en meddelelse

Så er det nede på LMK bag ved Fog i Værebro. Det koster intet i forhold
til byggemarkederne.

Andersen [3650]

andersen snabela nospam prik danmark

Fra : Mureren

Dato : 21-04-09 19:17

"Ingensen" <post@wr.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> ikke sidde for mange fast i skoene..
> Men på den anden side, skal de også være behagelige at gå på..

11-16 mm er det mest velegnede synes jeg.

Mvh.
Mureren

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 22-04-09 03:40

On 21 Apr., 20:16, "Mureren" <mureren_tag_det_v...@mail.tele.dk>
wrote:

> 11-16 mm er det mest velegnede synes jeg.

Dem tror jeg også vi skal have på vores gårdsplads.
De sætter sig ikke i dækkene og de skulle være mulige at cykle på for
børn.

--
Christian