Pælehammer
Fra : Andersen [3650]

Dato : 20-04-09 20:41

Prøver lige en gang til at høre om der ikke er en der ligger inde med
en pælehammer, man kan låne (evt for en mindre erkendelighed). Den skal
banke 14 stk. 8 cm pæle 70 cm i jorden i Ølstykke.
Så hammeren skal selvfølgelig befinde sig i rimelig afstand herfra

Andersen [3650]

andersen snabela nospam prik danmark

Fra : Lars Clement

Dato : 21-04-09 14:13

Så er det godt nok nemmere med et pælebor !!

--
Venligst

Lars Clement
indsætmitefternavn@hejlsnet.dk

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 22-04-09 03:38

On 21 Apr., 15:12, "Lars Clement" <miteftern...@hejlsnet.dk> wrote:
> Så er det godt nok nemmere med et pælebor !!

Bestemt ikke, 17 pæle er ikke alverden.
Da jeg lavede vores hestefolde bankede jg lidt over 100 stk. 7 cm pæle
ca. 70 cm ned på 7-8 aftener med en pælehammer.
Og de kommer til at stå meget fast på den måde.

--
Christian