Erfaringer med mosfjerner
Fra : Ukendt

Dato : 20-04-09 20:14

Jeg vil fjerne mit mos i plænen med brug af en vertikal skære. Der er to
modeller her under græspleje: http://www.lhudlejning.dk/

Der er Mosfjerner Stiga/Billy Goat og Mosfjerner Bluebird.

Det jeg tænker på er om opsamleren fungerer godt på Mosfjerner Bluebird, da
det er et hårdt arbejde at samle det hele op med riven.

Nogen der har prøvet sådan nogle modeller ?

Peter

Fra : Niels P Sønderskov

Dato : 20-04-09 21:14

Peter DK skrev:
> Jeg vil fjerne mit mos i plænen med brug af en vertikal skære. Der er to
> modeller her under græspleje: http://www.lhudlejning.dk/
>
> Der er Mosfjerner Stiga/Billy Goat og Mosfjerner Bluebird.

Så vidt jeg kan se er det ikke vertikalskærere?

> Det jeg tænker på er om opsamleren fungerer godt på Mosfjerner Bluebird, da
> det er et hårdt arbejde at samle det hele op med riven.
>
> Nogen der har prøvet sådan nogle modeller ?

Det har jeg ikke, men jeg har fjernet meget mos med min egen lille
elektriske Jeg er så kommet frem til at opsamlere ikke kan betale
sig; det er forholdsvis let at rive sammen efter mosfjerneren, fordi man
ikke behøver at rive mosset op.

--
Niels