Gardin med metalfolie (reflektion af solly~
Fra : mbk112@hotmail.com

Dato : 20-04-09 11:11

Hvor kan man købe gardin/stof med metalfolie på den ene side til at
reflektere sollys i 2x1.5 meter? Har været ude i den lokale gør-det-
selv butik, men sådan noget havde de ikke.

/Michael

Fra : mbk112@hotmail.com

Dato : 20-04-09 12:18

Har fundet det her :

http://www.biltema.dk/products/product.asp?iItemId=78434

Bare større og mere reflekterende, hvis det findes.

/Michael

Fra : Max

Dato : 20-04-09 19:45

Hej Michael

> reflektere sollys i 2x1.5 meter? Har været ude i den lokale gør-det-
> selv butik, men sådan noget havde de ikke.

Har du prøvet en gardinbutik ?

--
Mvh Max

Fra : Erik Andersen

Dato : 20-04-09 22:02

<mbk112@hotmail.com> skrev i en meddelelse
Hvor kan man købe gardin/stof med metalfolie på den ene side til at
reflektere sollys i 2x1.5 meter? Har været ude i den lokale gør-det-
selv butik, men sådan noget havde de ikke.

/Michael

Det kan du bl.a. her: http://www.im-randers.dk/
Mener det er 3M's produkter de sælger.
Spørg evt. 3M om en forhandler i nærheden af hvor du bor.

/Erik

Fra : mbk112@hotmail.com

Dato : 20-04-09 15:10

> Det kan du bl.a. her:http://www.im-randers.dk/
> Mener det er 3M's produkter de sælger.
> Spørg evt. 3M om en forhandler i nærheden af hvor du bor.

Har de noget, som ikke er beregnet til at lime permanent til glasset?
Vil gerne have et "gardin", som jeg kan hænge for vindue i de varmeste
perioder, og kunne tage ned igen, når det igen bliver køligere.

/Michael

Fra : Lars

Dato : 20-04-09 22:26

http://www.nhj.dk/solgardiner_lamel_rullegardiner.htm