Erfaring med muldvarp søges
Fra : Ann

Dato : 19-04-09 08:24

Hej

Har set flg.:
http://www.texas.dk/texas/muldvarp-es300/?partno=90063007

er der nogen som gode og/eller dårlige erfaring med dette apparat??

på forhånd tak

Ann

Fra : Leonard

Dato : 19-04-09 15:33

Ann wrote:

> Har set flg.:
> http://www.texas.dk/texas/muldvarp-es300/?partno=90063007
>
> er der nogen som gode og/eller dårlige erfaring med dette apparat??

Næh, men det ser da egentlig ud til at være et interessant haveredskab.
Fornøjeligt at det første tilbehør er WD40

--
Leonard

Fra : Steen Jakobsen

Dato : 22-04-09 15:16

"Ann" <ecj@ofir.dk> skrev i meddelelsen
Hej

Har set flg.:
http://www.texas.dk/texas/muldvarp-es300/?partno=90063007

er der nogen som gode og/eller dårlige erfaring med dette apparat??

Jeg har sådan én. Vil du købe den?

Steen.

Fra : Leonard

Dato : 22-04-09 15:40

Steen Jakobsen wrote:

> Har set flg.:
> http://www.texas.dk/texas/muldvarp-es300/?partno=90063007

> Jeg har sådan én. Vil du købe den?

Hvorfor vil du sælge den?
- er den ubrugelig eller har du bare ikke noget at bruge den til?

--
Leonard

Fra : Steen Jakobsen

Dato : 22-04-09 15:51

"Leonard" <piper28a@gmail.invalid> skrev i meddelelsen

> Hvorfor vil du sælge den?
> - er den ubrugelig eller har du bare ikke noget at bruge den til?

Jeg synes at det kommer an på hvilken jord du har.
Hvis det er ok jord der ikke er for hårdt er den fin nok men hvis det er
lerjord som vores som bliver ligesom et betongulv så kan den ikke klare det.
Det er heller ikke mærkeligt for fræseren har jo også svært ved det.

Steen.

Fra : Leonard

Dato : 22-04-09 18:50

Kan du ikke sende mig en mail: piper28a@gmail.com