Hvor kan jeg købe en klar haveslange?
Fra : TGJ

Dato : 17-04-09 18:54

Hej,

Jeg mangler 20 m klar / gennemsigtig haveslange i1/2 "

Hvor kan jeg købe dette?

Thomas

Fra : Klaus G.

Dato : 17-04-09 19:06

> Jeg mangler 20 m klar / gennemsigtig haveslange i1/2 "
>
> Hvor kan jeg købe dette?
Aner det ikke. Men jeg er blevet nysgerrig :) Hvad skal du med en
gennemsigtig slange? :)

--
Klaus G. // Seth-Enoch // SukkerFri
www.seth-enoch.dk

Fra : TGJ

Dato : 17-04-09 19:18

> Aner det ikke. Men jeg er blevet nysgerrig :) Hvad skal du med en
> gennemsigtig slange? :)

Se hvad der kommer igennem :)

Skal bruges til 2 ting:

Afsætte højde på mine stolper til mit skur

Herefter fjerne luft fra mit tilførselsrør fra olietank ( vil gerne se når
der ikke er mere luft i) da jeg mener det er nemmere at se luft i en
gennemsigtig slange end at mase mit hoved ned i olietanken.

Thomas

Fra : Max

Dato : 17-04-09 19:26

Hej TGJ

> luft i en gennemsigtig slange end at mase mit hoved ned i olietanken.

Almindelig trykluftslange er gennemsigtig.

--
Mvh Max

Fra : Jacob Andersen

Dato : 17-04-09 20:13

> Se hvad der kommer igennem :)
>
> Skal bruges til 2 ting:
>
> Afsætte højde på mine stolper til mit skur

Jeg har købt noget armeret haveslange, gennemsigtig, i metermål i
byggemarkedet til samme formål.

> Herefter fjerne luft fra mit tilførselsrør fra olietank ( vil gerne se når
> der ikke er mere luft i) da jeg mener det er nemmere at se luft i en
> gennemsigtig slange end at mase mit hoved ned i olietanken.

Lyder lidt risikabelt, pas på at olietankens indhold ikke havner på jorden.

Mvh
Jacob

Fra : Klaus G.

Dato : 18-04-09 00:07

> Se hvad der kommer igennem :)
Jeg kommer til at tænke på et JackAss afsnit/film hvor en af dem får en
tarmskyldning....den lader vi lige stå lidt.

> Afsætte højde på mine stolper til mit skur
Ja, der er den jo ritti smart sådan en bandit. Har man ikke mulighed for at
låne et laser-apperat, så er haveslangen rigtig god. En fordel er at den
virker overalt, en laser bliver nemt blokkeret jo.

> Herefter fjerne luft fra mit tilførselsrør fra olietank ( vil gerne
> se når der ikke er mere luft i) da jeg mener det er nemmere at se
> luft i en gennemsigtig slange end at mase mit hoved ned i olietanken.
Kan der være noget om :)

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 17-04-09 20:43

"TGJ" skrev i meddelelsen
> Jeg mangler 20 m klar / gennemsigtig haveslange i1/2 "
> Hvor kan jeg købe dette?

Ikke lige haveslange - men dog ½" slange:

Prøv evt i en akvarie-forretning - de plejer at have det i både grøn og
klar gennemsigtig.

Jan

Fra : Hauge

Dato : 17-04-09 20:46

TGJ wrote:
> Hvor kan jeg købe dette?

Bauhaus har det.

Mvh Hauge

Fra : Mads Lie Jensen

Dato : 17-04-09 20:59

On Fri, 17 Apr 2009 19:54:28 +0200, "TGJ" <somewhere@earth.com> wrote:

>Jeg mangler 20 m klar / gennemsigtig haveslange i1/2 "
>
>Hvor kan jeg købe dette?

Bauhaus plejer at have et stort udvalg i slanger.
Gartneriet - http://www.gartneriet.dk/

Fra : Steen Jakobsen

Dato : 17-04-09 21:27

"Mads Lie Jensen" <mads@gartneriet.dk> skrev i meddelelsen

> Bauhaus plejer at have et stort udvalg i slanger.

Så skal jeg da lige hen og se om de har en sort mamba, eller måske en grøn.

Steen.

Fra : TGJ

Dato : 18-04-09 07:30

"TGJ" <somewhere@earth.com> skrev i en meddelelse
> Hej,
>
> Jeg mangler 20 m klar / gennemsigtig haveslange i1/2 "
>
> Hvor kan jeg købe dette?

Har købt hos bauhaus: 19,95 pr merter 1/2"

Tak for inputs

Thomas

Fra : Preben Riis Sørensen

Dato : 18-04-09 20:18

Køb to klare plastikrør/glasrør til enderne, og for 40 kr. haveslange.

--
M.V.H.
Preben Riis Sørensen

Fra : Stig Rasmussen

Dato : 18-04-09 10:37

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 18-04-09 13:02

On 17 Apr., 20:18, "TGJ" <somewh...@earth.com> wrote:
> "Klaus G." <klaus_g...@hotmail.com> skrev i en meddelelsenews:49e8c4f3$0$90275$14726298@news.sunsite.dk...
> Afsætte højde på mine stolper til mit skur

Jeg har ikke fået læst hele tråden igennem, så måske har nogen
allerede svare, men man kan købe slangevaterpas med inddeling.

> Herefter fjerne luft fra mit tilførselsrør fra olietank ( vil gerne se når
> der ikke er mere luft i) da jeg mener det er nemmere at se luft i en
> gennemsigtig slange end at mase mit hoved ned i olietanken.

Er det ikke lovpligtigt med noget målesjov i sådan en ?
Alternativt kan pexslange måske bruges, der fåes fittings i alle str.

--
Christian