Brusertilslutning Arne Jacobsen
Fra : Rick

Dato : 16-04-09 23:22

Hej i gruppen,

I bruseren i min lejlighed er der følgende bruserhoved:
http://www.oando.dk/~rickbear/stuff/aj.jpg

Som det ses, er det ret medtaget af tiden og jeg kunne godt tænke mig i
stedet for brusehovedet at sætte en slange i væggen, så jeg kan sætte et
andet hovede på, men mangler et tilsvarende tilslutningsstykke. Er det Arne
Jacobsen bruserhovede et ret unikt tilslutningsstykke eller har det et
bestemt navn/type?

Jeg har været i Bauhaus og en ekspedient sagde, at han ikke havde set noget
lignende. Hmmm.

Hilsen rick...

Fra : Lars

Dato : 16-04-09 23:49

Rick skrev:
> [...]
> bestemt navn/type?
>
> Jeg har været i Bauhaus og en ekspedient sagde, at han ikke havde set noget

Brusehovedet er fra Vola - måske kan du finde noget info på deres website.

Fra : Henning

Dato : 17-04-09 10:32

>Jeg har været i Bauhaus og en ekspedient sagde, at han ikke havde set noget
>lignende. Hmmm.

Som andre nævner er det en klassisk Vola - den skifter man ikke ud!
Bauhaus - det siger nok mere om ekspedienten! Gå til en fagmand i
stedet.