Indlægspose til kapilærkasser
Fra : Andersen [3650]

Dato : 14-04-09 19:22

Hvor dælen får man disse poser billigst.
Jern & Fisk vil have kr. 11,50 pr. stk.
Det syntes jeg er at røve folks penge.

Andersen [3650]

andersen snabela nospam prik danmark

Fra : Maria Frederiksen

Dato : 14-04-09 19:44

> Hvor dælen får man disse poser billigst.
> Jern & Fisk vil have kr. 11,50 pr. stk.
> Det syntes jeg er at røve folks penge.

Den holder 2-3 år, så for 11,50 er det ikke værd at spille sin tid på.

Mvh Maria

Fra : Andersen [3650]

Dato : 14-04-09 21:23

Maria Frederiksen udtrykte præcist:

> Den holder 2-3 år, så for 11,50 er det ikke værd at spille sin tid på.
>
> Mvh Maria

Nu har jeg mere end 1 kasse og her holder de kun en sæson,
så det kan blive til rigtig mange penge. Og har man mere tid end
penge, så er det værd at bruge tid på.

Fra : Preben Riis Sørensen

Dato : 14-04-09 22:01

"Andersen [3650]" <FJERNandersen@FJERNnospam.dk> skrev i en meddelelse
> Hvor dælen får man disse poser billigst.
> Jern & Fisk vil have kr. 11,50 pr. stk.

Det kaldes tyveri ved højlys dag, eller GSG (går'n så går'n).

Brug maler-afdækningsfolie, nyt hvert år. Gør kassen våd inden ilægning, så
'holder' det den tynde plast, mens man lægger tilrette til i hjørner og op
over kanten. Det overskydende klippes af efter at overdelen er kommet på,
ligesom når Fedtmule har sat en film i kameraet.

--
M.V.H.
Preben Riis Sørensen