hvor køber man egetræ i metermål ??
Fra : Thomas Duus Jürgense~

Dato : 13-04-09 19:23

Jeg har en møg gammel charmerende havebænk som skal istandsættes-

gjorde øvelsen for 5 år siden med fyrretræ og den er allerede rådnet op da
den står udsat nede ved åen bagerst i haven.

derfor vil jeg lave den med egetræ eller lign hårdttræ, men hvor køber man
sådan noget idag ??

det skal være tørret og jeg skal bruge noget som ligner regelstørrelse og ca
5 m.

Jeg bor i Næstved og har maskiner så jeg selv kan bearbejde træet til den
størrelse jeg skal bruge det.

Thomas

Fra : Per H

Dato : 13-04-09 20:07

On Mon, 13 Apr 2009 20:23:10 +0200, Thomas Duus Jürgensen
<thomas@4701.dk> wrote:

> [...]
>sådan noget idag ??
>
>det skal være tørret og jeg skal bruge noget som ligner regelstørrelse og ca

hvis du kender en god trælast kan de skaffe det hjem, men det koster
!!

det du skal have er sikkert en planke.

per

Fra : Jørgen

Dato : 13-04-09 20:32

Thomas Duus Jürgensen wrote:

> [...]
> ca 5 m.
>
> Jeg bor i Næstved og har maskiner så jeg selv kan bearbejde træet til den

Hans Larsen savværk i Ølstykke er måske en mulighed.
http://www.savvaerket.dk/

- jørgen

Fra : Matthias H Matthies~

Dato : 14-04-09 04:43

"Thomas Duus Jürgensen" <thomas@4701.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> ca 5 m.
>
> Jeg bor i Næstved og har maskiner så jeg selv kan bearbejde træet til den

http://www.dhs.as/

Hilsen Matthias

Fra : J W Nielsen

Dato : 14-04-09 21:46

Hej...
Jeg gik ned til den lokale bådebygger og valgte en planke fra hans
oplagsplads.

Mvh Jørgen