hvide lofter med Trip Trap
Fra : battlefields

Dato : 09-04-09 16:09

Hej
Vi har valgt at bruge påskeferien til at male vores trælofter med Trip Trap
ekstra hvid.
Efter 1. gang ser det også fint ud, men vi kan dog se at det skal have to
gange. Men, det er som om penslen har lavet ret brede striber, og vores
forsøg med en rulle virkede ikke.
Hvad gør vi for at opnå det pæneste resultat når loftet skal males 2. gang?
Hilsen Vibeke

Fra : John V.

Dato : 10-04-09 05:08

"battlefields" <battlefield@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> forsøg med en rulle virkede ikke.
> Hvad gør vi for at opnå det pæneste resultat når loftet skal males 2.

Maler det med en heldækkende almindelig maling.

--
Med Venlig Hilsen

Malermester
John Vedsegaard
www.taform.dk

Fra : marlene

Dato : 12-04-09 19:42

"John V." <nyhedsgrupper.sparm@loveletters.dk> skrev i en meddelelse

> "battlefields" <battlefield@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse
>>
> Maler det med en heldækkende almindelig maling.
>

> --
> Med Venlig Hilsen
>
> Malermester
> John Vedsegaard
> www.taform.dk
>synes også du redde en del, ved at bruge en bedre pensel, der ikke laver de
>grimme striber.
billige pensler er roden til alt grimt.

Fra : battlefields

Dato : 13-04-09 10:52

"marlene" <rin@nyk.dk> skrev i en meddelelse

> billige pensler er roden til alt grimt.

Hej Marlene
Ja, du er vist inde på noget rigtigt der. Vi skiftede penslen ud med en med
blødere hår og det hjalp.
Dog skulle loftet have 2 gange + alle mellemrummene skulle have en ekstra
gang, så det var et stort arbejde, også fordi arbejdstillingen ikke er
særlig hensigtsmæssig.
Hilsen Vibeke, der nu er færdig med at male alle væggene, så stuen nu
fremstår meget lysere end før.

Fra : Leo Havmøller

Dato : 14-04-09 04:48

"battlefields" <battlefield@mail1.stofanet.dk> wrote in message
> Hej
> Vi har valgt at bruge påskeferien til at male vores trælofter med Trip
> Trap
> ekstra hvid.

Hvordan med gulvene?
Jeg syntes det er noget værre pjaskeri, så næste gang giver jeg en omgang
rigtig maling.

Leo Havmøller.

Fra : battlefields

Dato : 14-04-09 10:56

"Leo Havmøller" <rtxleh@nospam.nospam> skrev i en meddelelse

> Hvordan med gulvene?
> Jeg syntes det er noget værre pjaskeri, så næste gang giver jeg en omgang
> rigtig maling.
>
> Leo Havmøller.

Hej Leo

Vi dækkede gulvene af med aviser og plastik, men egentlig synes jeg ikke det
var så slemt at det dryppede, vi havde forventet at det var værre.
Hilsen Vibeke