Reservedel til Fiskars grensaks
Fra : mk\(5220\)

Dato : 08-04-09 16:22

Hej

Jeg har en rigtig god Fiskars grensaks
http://www.fiskars.com/DK/Have/VRs/112170.html

Desværre har jeg fået brækket metalskæret og vil nu prøve om jeg kunne
slippe lidt billigere til en "ny" saks.
Men jeg har søgt højt og lavt uden at kunne finde reservedele til Fiskars
grensakse.

Har du set eller hørt om at man kan købe reservedele til en Fiskars, et tip
om hvor det kan lade sig gøre ville være dejligt!

Mvh Morten

Fra : Max

Dato : 08-04-09 17:55

Hej Morten

> Desværre har jeg fået brækket metalskæret og vil nu prøve om jeg kunne
> slippe lidt billigere til en "ny" saks.

En ny koster omkring 200 kr. så det med reservedele kan nok
ikke rigtig betale sig for nogen.

--
Mvh Max