Robot Plæneklipper - Hvilken??
Fra : Ingensen

Dato : 08-04-09 13:32

Findes der en side med test af de forskellige plæneklippere der er på
markedet??
Det skal være en der kan klare 2 græsplæner (300+150M2) der er forbundet med
en 10m flisegang.

Det er jo en jungle

Hilsen Jan

Fra : Leonard

Dato : 08-04-09 14:35

Ingensen wrote:

> Findes der en side med test af de forskellige plæneklippere der er på
> markedet?? Det skal være en der kan klare 2 græsplæner (300+150M2)
> der er forbundet med en 10m flisegang.
>
> Det er jo en jungle

Så tror jeg ikke en robotklipper kan klare det ...

--
Leonard

Fra : Brian

Dato : 08-04-09 18:10

Prøv at se på husqvarna Automower de kan godt klare det
www.automower.dk
mvh
Brian