Gulvvarme problem...
Fra : Stefan Jacobsen

Dato : 08-04-09 11:03

Hej

Er ved at forberede mig på vinterens komme Så jeg er ved at montere
vores gulvvarme slanger til systemet. Men har et lidt underlig problem, alle
slanger er luftet ud med vandslager på 20-30 min inden montering og jeg får
fint varme i kreds 1,3,4,5,6 men ingen i 2,7,8,9. Har været ved at lufte ud
igen i dag og har bemærket hvis jeg løsner flowmålerne på de kredse der ikke
vil varme, begynder der at komme varme i dem. Er jeg ude i defekte målere
eller der stadigt er luft i slangerne?

Stefan