Kompostbeholder - "New Zealand"
Fra : Kim Schroeder

Dato : 06-04-09 23:23

I bogen: "Alt om kompost" af Pauline Pears (oversat til dansk)
fra forlaget Akacia vises en kompostbeholder opbygget af
træsider:
http://www.prip.org/kompost.jpg

Der er - som det ses - tale om brædder, som kan stables på højkant
via passende udfræsninger i siderne efterhånden som kompostbunden vokser.

Er der en venlig sjæl, som kan hjælpe med at finde en forhandler af
samme eller af en tilsvarende type ?

Birgitte og Kim

Fra : Max

Dato : 07-04-09 06:46

Hej Kim

> Er der en venlig sjæl, som kan hjælpe med at finde en forhandler af
> samme eller af en tilsvarende type ?

En simpel og billig alternativ løsning kan være pallerammer.

--
Mvh Max

Fra : Lars

Dato : 07-04-09 21:08

Kim Schroeder skrev:
> [...]
> via passende udfræsninger i siderne efterhånden som kompostbunden vokser.
>
> Er der en venlig sjæl, som kan hjælpe med at finde en forhandler af

I byggemarkedet - spørg efter H-stolper og køb nogle brædder, der passer
til.

fx. http://www.froeslev.dk/page.asp?sideid=94&zcs=64

Fra : Kim Schroeder

Dato : 09-04-09 01:28

Tak for hjælpen begge to.

Jeg fik lige tilbudt nogle pallerammer kvit og frit, så dem vil jeg prøve
i første omgang.

Kim

Fra : Armand

Dato : 09-04-09 10:46

Kim Schroeder skrev:
> Tak for hjælpen begge to.
>
> Jeg fik lige tilbudt nogle pallerammer kvit og frit, så dem vil jeg prøve
> i første omgang.

NewZealænderen har den fordel at man kan trække (for)siden op når
indholdet engang skal bruges og graves ud!

--
Armand.

Fra : Kim Schroeder

Dato : 09-04-09 17:37

Armand wrote:

> NewZealænderen har den fordel at man kan trække (for)siden op når
> indholdet engang skal bruges og graves ud!

Ja - og det er også den, som jeg helst vil have.
Forhandleren er ukendt, og jeg har pt ikke tid til at snedkerere en selv.

Kim

Fra : Armand

Dato : 09-04-09 23:19

Kim Schroeder skrev:

> Ja - og det er også den, som jeg helst vil have.
> Forhandleren er ukendt, og jeg har pt ikke tid til at snedkerere en selv.

Tid??
Hvis du finder den omtalte forhandler sender han dig alligevel kun de
"H-stolper" og planker som der skal til.
At købe dem ved linkede hegnsfirma kan da ikke gøre sagen mere kompliceret!?

--
Armand.