Nyt WC
Fra : Thomas

Dato : 06-04-09 11:00

Jeg skal have udskiftet mit toilet men hvad skal man vælge. Jeg skal
bruge et ganske normalt toilet til at placere på gulvet men når jeg
kigger mig rundt finder jeg priser fra omkring 500 kr til over 9000.

Jeg skal bare bruge noget der virker og har ikke lyst til at smide
unødvendige penge ud.

VH

Thomas

Fra : Per H

Dato : 06-04-09 18:54

On Mon, 6 Apr 2009 10:00:10 -0700 (PDT), Thomas
<Thomas.Haugaard@gmail.com> wrote:

> [...]
>kigger mig rundt finder jeg priser fra omkring 500 kr til over 9000.
>
>Jeg skal bare bruge noget der virker og har ikke lyst til at smide

IFØ dobb, skyl. svigter aldrig. og du kan få reservedele til det.

Jeg havede også et gustavberg engang, men det var ikke noget at råbe
hurra for, syndtes jeg.

per

Fra : TGJ

Dato : 06-04-09 21:26

"Thomas" <Thomas.Haugaard@gmail.com> skrev i en meddelelse
Jeg skal bare bruge noget der virker og har ikke lyst til at smide
unødvendige penge ud.

IFØ sign eller cera

Vi har 2 stk sign og ingen problemer. Vi bruger de blå wc fresh i
gæstetoilettet, så er det altid "klart" når der pludselig kommer gæster.

Thomas

Fra : Optimus Prime

Dato : 07-04-09 08:37

Thomas skrev:
> Jeg skal bare bruge noget der virker og har ikke lyst til at smide
> unødvendige penge ud.

Køb et kendt mærke, så er du sikker på du kan få reservedele til det om
nogle år - og vælg en model med skjult vandlås, det er meget lettere et
rengøre.

Fra : Armand

Dato : 07-04-09 19:45

Optimus Prime skrev:

> Køb et kendt mærke, så er du sikker på du kan få reservedele til det om
> nogle år

- - - Til en pris som et nyt discount-WC koster :-|

> - og vælg en model med skjult vandlås, det er meget lettere et
> rengøre.

Eller, ud fra samme argument, gå "the full Monty" og få et væghængt!

--
Armand.

Fra : Optimus Prime

Dato : 08-04-09 07:18

Armand skrev:
> Eller, ud fra samme argument, gå "the full Monty" og få et væghængt!

Det har jeg også selv valgt, men OP spørger jo specifikt til et toilet
placeret på gulvet