Kvik VVS
Fra : Rosendal

Dato : 05-04-09 19:19

Er der nogen her der kender firmaet Kvik VVS aps, www.kvik-vvs.dk ??

Jeg har for et par uger siden bestilt nogle varer i deres webshop og da der
står at de leverer 90% af ordrerne inden for 48 timer regnede jeg med at få
tingene hurtigt.
Jeg fik en ordrebekræftigelse samme dag, men da der var gået en uge havde
jeg ikke set noget til varene eller hørt om at der skulle være lang
leveringstid. Jeg skrev derfor en mail, uden at få svar. Jeg har også
adskillige gange ringet til dem uden at kunne komme igennem - telefonen er
konstant optaget.

Det virker meget mærkeligt. Jeg har googlet på firmaet og fundet nogle
historier fra utilfredse kunder, der ligner min historie....

Jeg har nu skrevet til dem at jeg annulere handlen og ikke ønsker at købe
hos dem. Og så har jeg bestilt varene et andet sted, hvor jeg har fået god
service før.

Rosendal

Fra : Charlotte

Dato : 06-04-09 11:47

"Rosendal" <nomail@nomail.de> skrev i en meddelelse
> [...]
> hos dem. Og så har jeg bestilt varene et andet sted, hvor jeg har fået god

Du har da ikke betale noget endnu vel? Jeg er tit nervøs når jeg handler på
nettet´- for hvad nu hvis jeg ikke får mine vare........al den bøvl med at
få pengene retur....

/Lotte

Fra : Ukendt

Dato : 06-04-09 12:10

Brug kreditkort (Eurocard, Diners o.l.), ikke kontantkort (Visa, Dankort
o.l.).
Så er du sikret, der kan du få penge retur fra kreditkortselskabet, så er
det deres problem at få dem fra det firma du har forsøgt at handle med.
--
Venlig hilsen
Ole "Toggal" Juhl (Storefut)

Fra : TT

Dato : 06-04-09 12:11

"Charlotte" <charlotte_andersen@ofir.dk> wrote in message

> [...]
> på nettet´- for hvad nu hvis jeg ikke får mine vare........al den bøvl med

De må ikke trække pengene fra dit kreditkort, før varene er sendt, hvis de
gør - og du ikke modtager varer skal du gå til banken der har udstedt dit
kredit kort, det er deres problem, og du får dine penge tilbage af dem.

-TR

Fra : Charlotte

Dato : 07-04-09 10:05

"TT" <trp@fjerndette-hajq.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> gør - og du ikke modtager varer skal du gå til banken der har udstedt dit
> kredit kort, det er deres problem, og du får dine penge tilbage af dem.

Hej Ole og TR

Tak for jeres indput - det vil jeg skrive mig bag øret

/Lotte