De tossede dyr
Fra : oz3bto

Dato : 17-04-09 19:04

Kan være ret underholdende at have både hund og kat

Kattene har hele dagen været lukket inde hele dagen da vi har haft gæster
der havde en ikke katte vant hund med

Da gæsterne var kørt og katene kom ud igen skulle Bugsy jo lige tjekke at
det nu var de rigtige katte . Meget normalt at han lige skal have en lille
snuser og et slik før de er godkendt, Intet unormalt i det

Idag blev han dog ved med at skulle rende og snuse til den ene kat og endte
med at forsøge at hoppe på den som om det var en tæve i løbetid.... Katten
lagde sig bare godt til rette og smækkede røven i vejret så hunden kunne
komme til
Det har vi ligegodt aldrig oplevet før

Mest spøjse er at begge katte er kastrater

Fra : Tove Krieger

Dato : 17-04-09 20:00

In news:gsagb5$gms$1@newsbin.cybercity.dk,
oz3bto <no@in.dk> typed:

> Mest spøjse er at begge katte er kastrater

Det har jeg også oplevet med et par kastrater. De gør det bare, men de aner
ikke hvorfor.

--
Venlig hilsen Tove
Beware of people who dislike cats

Fra : oz3bto

Dato : 17-04-09 23:39

"Tove Krieger" <missminimiv@privat.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> oz3bto <no@in.dk> typed:

> Det har jeg også oplevet med et par kastrater. De gør det bare, men de

Ja katttene på hinanden kan jeg gå med til .. Men nu er det altså hunden der
humper katten og katten lader den gøre det

Fra : Tove Krieger

Dato : 18-04-09 10:46

In news:gsb0ds$moa$1@newsbin.cybercity.dk,
oz3bto <no@in.dk> typed:
> "Tove Krieger" <missminimiv@privat.dk> skrev i en meddelelse

> Ja katttene på hinanden kan jeg gå med til .. Men nu er det altså
> hunden der humper katten og katten lader den gøre det

Naturens veje er uransagelige. Det er nok spændende at prøve noget helt nyt.

Fra : Stig Johansen

Dato : 18-04-09 16:08

Tove Krieger wrote:

> In news:gsb0ds$moa$1@newsbin.cybercity.dk,
> oz3bto <no@in.dk> typed:

> Naturens veje er uransagelige. Det er nok spændende at prøve noget helt
> nyt.

Den er nok lidt tynd, men måske der kommer en hun(d)kat ud af den øvelse :)

Stig Johansen

Fra : Tove Krieger

Dato : 18-04-09 17:00

In news:49e9ed74$0$90276$14726298@news.sunsite.dk,
Stig Johansen <wopr.dk@gmaill.com> typed:

> Den er nok lidt tynd, men måske der kommer en hun(d)kat ud af den
> øvelse :)

LOL

Fra : Jens C. Hansen

Dato : 18-04-09 18:14

oz3bto wrote:
> Ja katttene på hinanden kan jeg gå med til .. Men nu er det altså hunden der
> humper katten og katten lader den gøre det

Sæl og pingvin:
http://news.bbc.co.uk/2/hi/science/nature/7379554.stm

På denne her side;
http://en.wikipedia.org/wiki/Animal_sexuality
er der nævnt at det ikke er usædvanligt at opleve elge, som forsøger at
kopulere med heste.

For et par år siden så jeg også en historie om et ungt rådyr som i et
anfald af forårskådhed fandt et større fjerkræ (muligvis en kalkun) helt
uimodståeligt, og det var endda gengældt, så de hyggede sig i nogle
minutter med hinanden og gik derefter hver til sit..

Det hænder åbenbart en sjælden gang, også ude i den vilde natur.

Fra : Kate

Dato : 18-04-09 22:50

"Jens C. Hansen" <*Fjernes*dsl175519@vip.cybercity.invalid> wrote in

> [...]
>
> På denne her side;
> http://en.wikipedia.org/wiki/Animal_sexuality
> er der nævnt at det ikke er usædvanligt at opleve elge, som

Tja, min kat forsøgte sig en enkelt gang med kaninen. Katten var
omkring 5 mdr gammel og formentligt lige på randen af at blive
kønsmoden. Kaninen må have været omkring 4 år gammel, kastreret, og han
brød sig bestemt ikke om det. Katten blev så ret hurtigt kastreret
derefter
Så iøvrigt engang en video, sikkert en af de der USA'ske udsendelser
hvor folk sender videoer ind, hvor en kanin boede i en hønsegård hvor
den parrede mindst en høne.

--
Kate

gerne ældre.