Hvad hedder bærekugle på engelsk
Fra : Stefan Jacobsen

Dato : 21-05-09 12:29

Hej

Sidder og leder efter en vejledning i skift af bærekugle på 106'eren da
Haynes ikke har beskrevet det, men hvad hedder bærekugle på engelsk?

Stef

Fra : thl

Dato : 21-05-09 12:45

"Stefan Jacobsen" <stefware@email.dk> skrev i en meddelelse
> Hej
>
> Sidder og leder efter en vejledning i skift af bærekugle på 106'eren da
> Haynes ikke har beskrevet det, men hvad hedder bærekugle på engelsk?
>
> Stef

Ball joint. (Upper/lower)

mvh
Thorbjørn

Fra : Armand

Dato : 21-05-09 12:52

Stefan Jacobsen skrev:
> Hej
>
> Sidder og leder efter en vejledning i skift af bærekugle på 106'eren da
> Haynes ikke har beskrevet det, men hvad hedder bærekugle på engelsk?

Måske at det ikke er beskrevet fordi den ikke er udskiftelig - Læs:
skift hele bærearmen :-/
Mener at dét var tilfældet på min tidligere 205'er!

--
Armand.

Fra : Stefan Jacobsen

Dato : 21-05-09 13:07

> Måske at det ikke er beskrevet fordi den ikke er udskiftelig - Læs: skift
> hele bærearmen :-/
> Mener at dét var tilfældet på min tidligere 205'er!

Også min første konklusion, men fandt noget med at hvis man havde en presse
skulle det kunne lade sig gøre, ellers var der jo heller ikke en grund til
at sælge dem løse Selve armen fejler jo ikke noget.

Stef

Fra : Armand

Dato : 21-05-09 13:22

Stefan Jacobsen skrev:

> Også min første konklusion, men fandt noget med at hvis man havde en presse
> skulle det kunne lade sig gøre, ellers var der jo heller ikke en grund til
> at sælge dem løse Selve armen fejler jo ikke noget.

Og det ér bærekugler og ikke styrekugler at du har fundet løst??

--
Armand.

Fra : Stefan Jacobsen

Dato : 21-05-09 17:28
Fra : Stefan Jacobsen

Dato : 23-05-09 16:22

> [...]
>
> Sidder og leder efter en vejledning i skift af bærekugle på 106'eren da
> Haynes ikke har beskrevet det, men hvad hedder bærekugle på engelsk?

Endte med en ny bærearm, det tager jo ikke mange øjeblikke at skifte den.

Stef