Så er den gal med Mondeoen igen. Suk.
Fra : hojvaelde@gmail.com

Dato : 19-05-09 13:42

Ja, ja.
Jeg ved godt at det er en gammel pis æske der sku have et spark i
røven ud på de evige parkeringspladser, men hvad, hele forenden blev
"afmonteret" af en pasat så i den ende er der ingen rust.

OK til problemet.

Hvis jeg kommer trillende med de 50 inde i byen i 4 har den rystesyge.
Tilsvarende ved landevejskørsel i 5. gear.

Jeg var sidste weekend i Frederikshavn. Der er en del dejlige bakker
vest for byen. Sku vi op af de bakker (uden at ændre speedervinklen)
forsvandt rystelserne. Altså skal der arbejdes forsvinder rystelserne.
Der var ingen fejlkoder i boksen.

Hvad skal jeg gribe og gøre i??

Venligst

Benny

Fra : Tom

Dato : 19-05-09 22:00

<hojvaelde@gmail.com> skrev i en meddelelse
[...]

Tag tændrørene ud og rengør dem. Isæt på keramikken
Hvis dette ikke hjælper så skift tændkablerne, så burde forden kunne køre
igen.

--
Tom

Fra : hojvaelde@gmail.com

Dato : 19-05-09 22:13

On 19 Maj, 22:59, "Tom" <christen...@bigfoot.com> wrote:
> [...]
> Tag tændrørene ud og rengør dem. Isæt på keramikken
> Hvis dette ikke hjælper så skift tændkablerne, så burde forden kunne køre

Nope. Jeg skiftede dem for et par dage siden (incl kabeler), for det
troede jeg også at var problemet. Så de er helt nye og købt hos FZT.

Benny

Fra : Tom

Dato : 20-05-09 16:13

> [...]

Nope. Jeg skiftede dem for et par dage siden (incl kabeler), for det
troede jeg også at var problemet. Så de er helt nye og købt hos FZT.

Så skulle man næsten tro at den kører for magert. Måske skulle du prøve at
rense MAF sensoren. Du kunne måske også få checket benzintrykket med et
manometer, det kunne jo være en slidt benzinpumpe eller defekt
trykregulator.

--
Tom