opel vectra 1991 erfaring søges
Fra : Leif

Dato : 18-05-09 15:17

Sønneke har måske gjort et kup?

Han har denne model på hånden til 5000kr.
1 år til syn.

Kun 106.000km. Før ejet af en kammerat, der har den fra familien. Kilometergaranti!
Motor virker også veloplagt og "lydløs".

Kendte fejl / mangler:
Rust i begge skærmkanter i bag, lidt rust på karroseriet på andre kanter - ikke noget slemt.....
Kedelig lak - trænger måske til en "salgslakering".

Rusten kan sikkert laves for små penge af en af mekaniker-venner.
Så set på baggrund prisen, en evt. skrotningspræmie engang, er det vel ikke så galt?

Vi har lige hørt noget om vange-rust ved bagerste støddæmpere-områder......

Kender I andre kritiske steder?

Kender I et sted af få en billig ansvarforsikring - billigste han har fundet er ~9000 kr.
Lige i overkanten for en fornuftig gut på 22½, som vi uden de store betænkeligheder
har overladt familiens biler siden hans 18. år.

Mvh, Leif

Fra : Jens C. Hansen

Dato : 18-05-09 16:15

Leif wrote:
> [...]
> betænkeligheder
> har overladt familiens biler siden hans 18. år.

Han kunne jo evt. arbejde for PostDanmark et lille stykke tid, så han
kan komme ind i deres forsikringsordning.

Fra : Christian Flasche

Dato : 18-05-09 17:46

"Jens C. Hansen" <*Fjernes*dsl175519@vip.cybercity.invalid> skrev i
meddelelsen news:guru0u$2dos$1@newsbin.cybercity.dk...
> Leif wrote:
> Han kunne jo evt. arbejde for PostDanmark et lille stykke tid, så han kan
> komme ind i deres forsikringsordning.

Hej
Hvad er det for en forsikringsordning,den kender jeg ikke ?

Jeg er ansat ved Post Danmark

--
Hilsen Christian

Fra : Jens C. Hansen

Dato : 18-05-09 19:48

Christian Flasche wrote:
> "Jens C. Hansen" <*Fjernes*dsl175519@vip.cybercity.invalid> skrev i
> meddelelsen news:guru0u$2dos$1@newsbin.cybercity.dk...
>
> Hvad er det for en forsikringsordning,den kender jeg ikke ?

Noget en tidligere nabo fortalte mig om; hun var ansat i PostDanmark, og
ifølge hende var den ordning kun for ansatte, og man fik bilforsikring
ekstremt billigt.
Det er lige knap et par år siden hun fortalte mig om den.

> Jeg er ansat ved Post Danmark

Så ved du nok bedre, hvor du skal spørge om den ordning.

Fra : Leo

Dato : 18-05-09 17:42

Jeg havde en fra 1994 tror jeg det var, den havde godt nok rundet 250.000
km, den måtte jeg skifte bærearme på, det var dog en lille operation, men
det forlængede syns perioden med 2 år, så det var billig sluppet.

Jeg fik problemer ved forruden for neden, der sidder en plade, som begynte
at ruste, og dermed noget utæthed, som så fik vinduesrammen til at ruset, og
trykke ruden i stykker.

De ting jeg skriver her er ikke noget der er generelt, men kun hvad jeg har
oplevet

Med hensyn til forsikring så er det vist håbeløst.