Xenon forlygte til en opel
Fra : Johnny B [ 2000 Frb.~

Dato : 09-05-09 10:23

jeg har i forbindelse med en skade fået skiftet den ene forlygte og der ser
godt nok fint ud, men nu vil jeg ha' skiftet den anden og det står så for
egen regning, men hvor kan jeg købe en ny xenon forlygte uden at det skal
koste snuden af en jetjager - nogen der ved hvor man kan købe org. dele til
rigtig god pris ?

--
Johnny B [DK 2000 Frb.]
"all my life i wanted a computer, now all i want is my life back"

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 09-05-09 10:26

"Johnny B [ 2000 Frb. ]" skriver:

> [...]
> koste snuden af en jetjager - nogen der ved hvor man kan købe org. dele til

Ebay.

Klaus
http://home6.inet.tele.dk/moppe

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 09-05-09 12:58

"Johnny B [ 2000 Frb. ]" skriver:

> mange tak for tippet

Velebkom

En kollega manglede en ny lyfte til hans A6, den fandt han til noget
lignende 600 kr på Ebay - hvilket var ca ½ pris af de billigste
herhjemme.

Fra : Frank Leegaard

Dato : 09-05-09 14:21

Klaus D. Mikkelsen wrote:
> "Johnny B [ 2000 Frb. ]" skriver:

> Ebay.

En godkendt Xenon forlygte koster snuden af en F16. Derudover kan den kun
godkendes med lygtevasker og aut. niveauregulering.

--
/Frank

Fra : Frank Leegaard

Dato : 09-05-09 14:24

Klaus D. Mikkelsen wrote:
> "Johnny B [ 2000 Frb. ]" skriver:

Der var originalmonteret Xenon på dytten?

En original Xenon lygte til fx en golf koster mellem 3-5K
Tror dog Opel er noget billigere

--
/Frank

Fra : Jacob Rungwald

Dato : 11-05-09 00:59

"Frank Leegaard" <frankFJERN@superbruger.dk> wrote in message
> En original Xenon lygte til fx en golf koster mellem 3-5K
> Tror dog Opel er noget billigere

Ja, jeg har lige fået en pris på den xenonlygte jeg skal have skiftet i
morgen, 8k(godt nok bi-xenon) siger BMW. Godt det er under garanti

Mvh
Jacob

Fra : Johnny B [ 2000 Frb.~

Dato : 12-05-09 15:23

ringede til A&M og de skulle kun ha' sølle 5.500,- + moms ( for 1 lygte uden
pære )

har hørt at et firma dansk/tysk-autolager eller noget i den stil skulle ha'
dem til 2.500,- + moms, så det skal lige undersøges

Fra : Henrik B.

Dato : 12-05-09 15:47

"Johnny B [ 2000 Frb. ]" <SLET_ALT_DETTE_johnnyb2000@gmail.com> skrev i
meddelelsen news:4a098675$0$90268$14726298@news.sunsite.dk...

> har hørt at et firma dansk/tysk-autolager eller noget i den stil skulle
> ha' dem til 2.500,- + moms, så det skal lige undersøges

Mener at det ligger i Vejle...

--
http://www.saabklub.dk/