Audi A2 1,2 CDI - tankdæksel!
Fra : SørenFisker

Dato : 08-05-09 11:20

Hej Gruppe!

Svigersønnen er rejst på ferie, jeg har lånt hans Audi A2, men det er der
ikke
så meget ved, når jeg ikke kan køre i den. Den skal nemlig tankes, og jeg
kan simpelthen ikke hitte ud af at åbne dækslet. Og svigersønnen er ikke
til at få fat i, altså!!!

Er der nogen, der kan hjælpe mig ud af min nød?

Hilsen Søren

Fra : Kent Oldhøj

Dato : 08-05-09 11:54

"SørenFisker" <vejlo@esenet.dk> wrote in news:4a040772$0$15888
$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk:

> [...]
> så meget ved, når jeg ikke kan køre i den. Den skal nemlig tankes, og jeg
> kan simpelthen ikke hitte ud af at åbne dækslet.

Der sidder en knap i B-stolpen i førersiden...

Fra : SørenFisker

Dato : 08-05-09 12:24

"Kent Oldhøj" <oldhoj@gmail.com> wrote in message
> [...]
>
> Der sidder en knap i B-stolpen i førersiden...
>
> --
> Linux is like a Teepee: No Gates, no Windows, Apache inside.

1000 tak Kent, så vil jeg køre på "tanken"
Hilsen Søren