"Jesper Pedersen" <tiper@vip.cybercity.dk> skrev i meddelelsen
news:a541ff0b-191e-4c91-ac7e-9d884b114125@s28g2000vbp.googlegroups.com...
On 6 Maj, 18:00, "TDN" <tdnfjernde...@tele2adsl.dk> wrote:
> Chevrolet og Renault er bundpropperne....
>
>
http://www.fdm.dk/NR/rdonlyres/A2425D45-6931-4389-B603-224A2D843FAD/0...
>
> Mvh
> Thomas
Baaaah
Bavl og ubrugbar undersøgelse.
Mærkerne i bunden tiltaler folk der går efter mest for en billig
penge. Det ene år er det en Chevrolet der byder dette, og når den skal
skiftes ud, er det måske en Suzuki der vælges, fordi den nu er lidt
billigere end det tidligere kørte mærke. Derfor scorer disse biler
lavt, da loyalitet også påvirker scoren i autoindex.
BMW, AUDI og Alfa køber ejerne gerne igen, fordi naboen nikker
anerkendende til den.
At der så bruges en Daewoo som reference til Chevrolet er heller ikke
helt optimalt. Seat måles heller ikke ud fra de fejl en Pony har...
Måles der på værkstedstimer og antal fejl, ser billede ganske
anderledes ud.
--------------
OG hvis du læste det, er ejerene også spurgt om oplevelse af værksted,
bilens kvalitet, salg, værdi for pengene (her er Mercedes lavest score) osv.
så der er måles på mange forskellige parametre og det er jo ejerne selv der
leverer materialet så mon ikke du kører i en af dem med bundplacering, det
er som regel dem der ikke anerkender resultaterne
Mvh
Thomas