Smart til blot 99.900 kr
Fra : Mogens

Dato : 04-05-09 18:33

Vi skal ha købt en mindre vogn og har set lidt på markedet. I den sammenhæng
fandt vi ud af, at der er dumpingpris på en spritny Smart. Man kan få den
fra 99.900 kr, hvilket er hamrende billigt ift. tidligere. Hva sir I?
http://www.smart.com/-snm-0135207752-1239438359-0000017932-0000000004-1241458240-enm-is-bin/intershop.static/WFS/mpc-dk-Site/-/Editions/Root%20Edition/units/mpc-dk/default/Media/images/MPCGallery/Smart_prisliste010109.pdf

Fra : Henrik B.

Dato : 04-05-09 18:44

"Mogens" <no@mail.com> skrev i meddelelsen
> [...]
> http://www.smart.com/-snm-0135207752-1239438359-0000017932-0000000004-1241458240-enm-is-bin/intershop.static/WFS/mpc-dk-Site/-/Editions/Root%20Edition/units/mpc-dk/default/Media/images/MPCGallery/Smart_prisliste010109.pdf

Jeg siger smid de ekstra 20.000,- og få den med klima m.v.
Eller endnu bedre - køb en Aygo. De fåes nu også fra under 100.000,-

--
http://www.saabklub.dk/

Fra : Thorbjørn Ravn Ander~

Dato : 04-05-09 19:12

Henrik B. skrev:

> Jeg siger smid de ekstra 20.000,- og få den med klima m.v.
> Eller endnu bedre - køb en Aygo. De fåes nu også fra under 100.000,-

Er det muligt at sidde bekvemt i de der små tingester hvis man er en af
de høje?

(eller skal man have cabrioletten og så altid have kalechen nede?)

Fra : Mogens

Dato : 04-05-09 19:16

"Thorbjørn Ravn Andersen" <nospam0002@gmail.com> skrev i meddelelsen

> Er det muligt at sidde bekvemt i de der små tingester hvis man er en af de
> høje?

Jeg er 2 m høj og har ingen problemer med at være i Smart'en

> (eller skal man have cabrioletten og så altid have kalechen nede?)

Den er så for dyr, IMO...

Fra : Thorbjørn Ravn Ander~

Dato : 04-05-09 19:19

Mogens skrev:
> "Thorbjørn Ravn Andersen" <nospam0002@gmail.com> skrev i meddelelsen

> Jeg er 2 m høj og har ingen problemer med at være i Smart'en

Noteret. Jeg synes de er charmerende de små størrelser, og mit
kørselsbehov og -mønster passer godt til en langt-på-literen bil som
ikke nødvendigvis kan køre død-stærkt.

> Den er så for dyr, IMO...

Til gengæld får man masser af sol og frisk luft - det er vel også noget
værd :D

Fra : Mogens

Dato : 04-05-09 19:23

> Til gengæld får man masser af sol og frisk luft - det er vel også noget
> værd :D

Ved du, hvad der er noget værd? Det er et godt MB-tilbud, der florerer her
i området lige nu. Køb en spritny Mercedes C63 AMG for ca. 475.000 DKK (alt
i udstyr). Det er fanme noget, der duer

Fra : Thorbjørn Ravn Ander~

Dato : 04-05-09 19:28

Mogens skrev:
> [...]
> her i området lige nu. Køb en spritny Mercedes C63 AMG for ca. 475.000
> DKK (alt i udstyr). Det er fanme noget, der duer

Tjoh, men det er vist lidt over hvad banken synes jeg har råd til :)

Kan du ikke købe to, og lease den ene til mig så?

Fra : Henrik B.

Dato : 04-05-09 19:46

> [...]
> her i området lige nu. Køb en spritny Mercedes C63 AMG for ca. 475.000 DKK
> (alt i udstyr). Det er fanme noget, der duer

Det er DYBT latterligt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Nåååh ja, og dybt uretfærdigt.

Jeg eeeeelllsker lyden af den motor, hver gang de starter den ude på
værkstedet - mums.

--
http://www.saabklub.dk/

Fra : HB

Dato : 04-05-09 20:56

> [...]
> her i området lige nu. Køb en spritny Mercedes C63 AMG for ca. 475.000 DKK
> (alt i udstyr). Det er fanme noget, der duer

Lækker lækkert køretøj!! Og så prisen. Den er jo hunde dyr!
Tjek:
http://www.topspeed.com/cars/car-news/mercedes-c63-amg-us-pricing-announced-ar54889.html

I bliver snydt derovre hensidan

--
/HB

Fra : HB

Dato : 04-05-09 21:00

"HB" <HB@@nomail.dk> skrev i meddelelsen

> Lækker lækkert køretøj!! Og så prisen. Den er jo hunde dyr!
> Tjek:
> http://www.topspeed.com/cars/car-news/mercedes-c63-amg-us-pricing-announced-ar54889.html

Ca. 300000 DKK!!

> I bliver snydt derovre hensidan

Og det gør vi måske også i DK

Fra : Mogens

Dato : 05-05-09 03:37

> Ca. 300000 DKK!!

Vildt

> Og det gør vi måske også i DK

Ja, det må man sige !

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 04-05-09 21:38

Mogens skriver:

> Ved du, hvad der er noget værd? Det er et godt MB-tilbud, der florerer her
> i området lige nu. Køb en spritny Mercedes C63 AMG for ca. 475.000 DKK (alt
> i udstyr). Det er fanme noget, der duer

Den pris får vi den næppe til i Dk...

Klaus
http://home6.inet.tele.dk/moppe

Fra : Finn Guldmann

Dato : 04-05-09 19:33

Thorbjørn Ravn Andersen skrev:
> Er det muligt at sidde bekvemt i de der små tingester hvis man er en af
> de høje?
> (eller skal man have cabrioletten og så altid have kalechen nede?)

Ja, det er den anden vej der kan være problemer.

--
MVH Finn Guldmann
www.guldfinn.dk

Fra : Anders Majland

Dato : 05-05-09 07:14

> Er det muligt at sidde bekvemt i de der små tingester hvis man er en af de
> høje?

Den er lidt som en gravhund - meget større indeni

Der er ganske god plads. Det eneste er at jeg har valgt manuelle rudetræk -
og der er håndtaget irriterende tæt på mit venstreknæ

Fra : Hans Mouridsen

Dato : 04-05-09 19:25

> Eller endnu bedre - køb en Aygo. De fåes nu også fra under 100.000,-

Smart egner sig meget bedre til personer over 180cm, og bagagerummet er mere
rummeligt.. Tilgængæld har man intet bagsæde i Smart'en...

Mvh
Hans

Fra : Henrik B.

Dato : 04-05-09 19:46

"Hans Mouridsen" <hom@pc.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
>
> Smart egner sig meget bedre til personer over 180cm, og bagagerummet er
> mere rummeligt.. Tilgængæld har man intet bagsæde i Smart'en...

Nu tænker jeg så også i service...

--
http://www.saabklub.dk/

Fra : Ukendt

Dato : 04-05-09 19:25

Mogens wrote:
> [...]
> http://www.smart.com/-snm-0135207752-1239438359-0000017932-0000000004-1241458240-enm-is-bin/intershop.static/WFS/mpc-dk-Site/-/Editions/Root%20Edition/units/mpc-dk/default/Media/images/MPCGallery/Smart_prisliste010109.pdf

Prøv den! Den holder desværre ikke en meter. Man kan ikke sidde 2 personer i
den (man sidder for tæt).
Den kører uhyggeligt dårligt når den kommer over 65 km/t og vejen drejer en
lille smule. Jeg troede min sidste time var kommet. Og så er dieselen
undermotoriseret selv til bytrafik. Den har ikke servo og det betyder tungt
og indirekte styretøj ved al slags kørsel. Dog især ved parkering føles den
som en gammel bus. Desværre, for den er nu ret nuttet synes jeg. Men hvis
det SKAL være småt (og ukomfortabelt) så prøv en Peugeot 107 med aut.gear.
Den er noget mere brugbar og set i Vejle som 5-dørs sølvgrå demo til 110.000
kr.

Fra : Henrik B.

Dato : 04-05-09 19:47

"Søren P." <nejtak> skrev i meddelelsen
> Mogens wrote:

> lille smule. Jeg troede min sidste time var kommet. Og så er dieselen
> undermotoriseret selv til bytrafik.

Det klares af Brabus...

--
http://www.saabklub.dk/

Fra : Ukendt

Dato : 04-05-09 21:01

> "Søren P." <nejtak> skrev i meddelelsen

> Det klares af Brabus...

Henrik mener Bybus...

Fra : Hans Mouridsen

Dato : 05-05-09 05:50

> Det klares af Brabus...

Hellere en udgave med Hayabusa ;)

http://www.youtube.com/watch?v=sLtMh20qIp8

Mvh
Hans

Fra : Anders Majland

Dato : 05-05-09 07:22

> Prøv den!

Enig

> Den kører uhyggeligt dårligt når den kommer over 65 km/t og vejen drejer
> en lille smule.

Den understyrer noget - men direkte dårligt ?

> undermotoriseret selv til bytrafik. Den har ikke servo og det betyder
> tungt og indirekte styretøj ved al slags kørsel.

Skal vist ud og checke om min har servo (der fåes servo som extraudstyr) ...
tror jeg nu ikke. Men oplever det ikke som et problem. Ved parallelparkering
er det nærmere den større sporvidde bag man skal være opmærksom på ...

Gearskiftet er ikke særligt hurtigt, men at kalde den undermotoriseret til
bytrafik er da vist at overdrive ... De 45hk er ikke meget, men bilen er nu
heller så tung så det fungerer ok ... Men enig i at en 100hk turbo benziner
da "klæder den" Jeg har kun kørt knapt 3000km i min - mest pendler km på
tværs af landet. Så det er nok højest 20% bykørsel og resten ligeligt mellem
landevej og motorvej.

> Men hvis det SKAL være småt (og ukomfortabelt) så prøv en Peugeot 107 med
> aut.gear. Den er noget mere brugbar og set i Vejle som 5-dørs sølvgrå demo
> til 110.000 kr.

Nå du kan heller ikke lide trilligerne ...

--
anders dot majland at jyde dot dk
2009 Smart ForTwo 0,8 CDI Pure Komfort

Fra : Mogens

Dato : 06-05-09 20:02

"Anders Majland" <See.Signature@Address.invalid> skrev i meddelelsen

> Enig

Og den klarede det helt, helt fint, man kan dog godt mærke vinden. Den er
som en gokart.... men faktisk ret rummelig indvendig. Man føler ikke man
sidder i en lille bil...

Fra : Ukendt

Dato : 04-05-09 19:34

"Mogens" <no@mail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> kan få den fra 99.900 kr, hvilket er hamrende billigt ift. tidligere. Hva

Dyrt for en stor kabine-scooter.

Fra : Fly Christensen

Dato : 04-05-09 19:43

On Mon, 04 May 2009 17:32:51 GMT, "Mogens" <no@mail.com> wrote:

> [...]
>http://www.smart.com/-snm-0135207752-1239438359-0000017932-0000000004-1241458240-enm-is-bin/intershop.static/WFS/mpc-dk-Site/-/Editions/Root%20Edition/units/mpc-dk/default/Media/images/MPCGallery/Smart_prisliste010109.pdf

Naboen har en Smart. Bare lyden af den, er nok til, at jeg holder mig
fra den bil. Den lyder som en græsslåmaskine.

Fly

Fra : Troels [around 9000]

Dato : 04-05-09 20:23

> Naboen har en Smart. Bare lyden af den, er nok til, at jeg holder mig
> fra den bil. Den lyder som en græsslåmaskine.

Men du slår vel græs alligevel?

Troels

Fra : Fly Christensen

Dato : 05-05-09 06:22

On Mon, 4 May 2009 21:23:06 +0200, "Troels [around 9000]"
<denne@remove.computer.dk> wrote:

>Men du slår vel græs alligevel?

Ikke med bilen.

Fly

Fra : Kent Oldhøj

Dato : 04-05-09 21:25

"Mogens" <no@mail.com> wrote in

> Hva sir I?

2 ting:

1) Tag for guds skyld en lang tur i bilen inden køb. Gearskiftet er
specielt og ikke alle bryder sig om det. Bilen er hårdt affjedret og ikke
alle kan leve med det.

2) Bilen er skrabet og ekstraudstyr er dyrt. Få lige den rigtige pris på
drømmebilen.

Fra : Henrik B.

Dato : 04-05-09 22:14

"Kent Oldhøj" <oldhoj@gmail.com> skrev i meddelelsen

> 2 ting:
>
> 1) Tag for guds skyld en lang tur i bilen inden køb. Gearskiftet er
> specielt og ikke alle bryder sig om det. Bilen er hårdt affjedret og ikke
> alle kan leve med det.

Derfor at de fleste (læs: alle) vælger at få monteret SmartShift....

> 2) Bilen er skrabet og ekstraudstyr er dyrt. Få lige den rigtige pris på
> drømmebilen.

Aaaahhh, man kommer langt til de 119.000,- som den koster med fornuftigt
komfort/ekstraudstyr.

--
http://www.saabklub.dk/

Fra : Kent Oldhøj

Dato : 04-05-09 22:29

"Henrik B." <saab@_nospam_tdcadsl.dk> wrote in

> Derfor at de fleste (læs: alle) vælger at få monteret SmartShift....

Det ændrer ikke væsentligt på gearkassens største ulempe: Det langsommelige
gearskifte. Det eneste jeg siger er at man skal prøve det først. Personligt
tror jeg aldrig jeg ville vænne mig til det.

> Aaaahhh, man kommer langt til de 119.000,- som den koster med
> fornuftigt komfort/ekstraudstyr.

På deres tyske hjemmeside prøvede jeg for sjov at bygge en Smart med et
minimum af udstyr: Klima, stereo, sædevarme, pæne fælge, elruder,
servostyring og lignende selvfølgeligheder... smed lige 40% på
basisprisen...

Fra : Mogens

Dato : 05-05-09 03:40

> [...]
> gearskifte. Det eneste jeg siger er at man skal prøve det først.
> Personligt
> tror jeg aldrig jeg ville vænne mig til det.

Jep, gearkassen er ikke et hit

> [...]
> minimum af udstyr: Klima, stereo, sædevarme, pæne fælge, elruder,
> servostyring og lignende selvfølgeligheder... smed lige 40% på

Men i princippet er klima- og sound-anlæg det eneste tilvalg, man behøver,
så den koster 119.000 kr i en udemærket udgave...

Fra : Kent Oldhøj

Dato : 05-05-09 07:07

"Mogens" <no@mail.com> wrote in

> Men i princippet er klima- og sound-anlæg det eneste tilvalg, man
> behøver,

Det er nok meget individuelt, især når vi taler om et livsstilsprodukt. Som
minimum ville jeg have servo og elruder osse. Og jeg har Smartgroup
mistænkt for bevidst at lave stålfælgene så grimme som muligt så man
tvinges til at smide lidt gryn efter nogle mere øjenvenlige letmetalfætre

> så den koster 119.000 kr i en udemærket udgave...

Det er så også små 20% mere end basisprisen.

Fra : Anders Majland

Dato : 05-05-09 07:39

> Det er nok meget individuelt, især når vi taler om et livsstilsprodukt.
> Som
> minimum ville jeg have servo og elruder osse.

Enig i elruderne - men nu var min en "svensker" til en god pris så det var
ikke lige til at vælge til - Til gengæld har jeg også sædevarme og det er
ganske rart at tænde grillen til kabinen bliver varm (Kunne jo også tage en
jakke/trøje på

> Og jeg har Smartgroup
> mistænkt for bevidst at lave stålfælgene så grimme som muligt så man
> tvinges til at smide lidt gryn efter nogle mere øjenvenlige letmetalfætre

Jeg har smidt navkaspler på indtil jeg får malet alufælgene ... *
http://majland.org/blog/?p=248

Fælge og kaplser bliver så til vinterhjul.

* originale 12 egers fælge købt brugt - lige så smalle som stålfælgene (4,5"
og 5,5") da det år udover brændstoføkonomien med bredere dæk. Men den ser da
fræk ud med 7" brede fælge Men man kan hurtigt bruge 10000kr bare på et
sæt fede ruller....

> Det er så også små 20% mere end basisprisen.

Det er ikke fordi ekstraudstyret er så dyrt i forhold til andre biler ...
prøv at sammensætte en aygo/c1/107 med samme udstyr. Men mere det at 20000kr
i udstyr netop syner er meget mere på en bil til 100kkr end på en til
300kkr...

Til gengæld var der kun godt 20000kr i afgift og noget tilsvarende i moms
jeg måtte slippe ...

Fra : Kent Oldhøj

Dato : 05-05-09 12:03

"Anders Majland" <See.Signature@Address.invalid> wrote in

> Enig i elruderne

Du har armsvingere i din? Er de tunge/langsomme?

> Til gengæld har jeg også sædevarme og
> det er ganske rart at tænde grillen til kabinen bliver varm

Jeg har det på samme måde. Sædevarme er et must i mine biler.

> Jeg har smidt navkaspler på indtil jeg får malet alufælgene ... *
> http://majland.org/blog/?p=248
> Fælge og kaplser bliver så til vinterhjul.

Bestemt en brugbar løsning, især når navkapslerne matcher tridionrammen som
i dit tilfælde.

Fra : Anders Majland

Dato : 05-05-09 12:58

> Du har armsvingere i din? Er de tunge/langsomme?

Nej de fungerer egenligt ganske fint - og jeg bruger den endda i venstre
side for at rulle ned og betale ved færgen... Mit lille irritationsmoment er
bare at den rager ind i kabinen ... Jeg har fra andre biler haft en vane med
at sætte venster fod helt til venstre og hvile knæet opad døren... Men i
smarten skal jeg for at sidde godt istedet sætte venstr fod ned på den
manglende kopling.

Har faktisk set på en dør på ebay med elruder til blot 169 euro ...plus
forsendelse... Men det er lige voldsomt nok at skifte døren på en ny bil.

> Bestemt en brugbar løsning, især når navkapslerne matcher tridionrammen
> som
> i dit tilfælde.

hehe - det er nymalede uoriginale navkapsler købt med smart logo på ebay

Men jeg synes hjulene forsvinder lidt for meget med de sorte navkapsler - så
mine alu'er skal være hvide trods det besværlige i at holde dem rene ...

/A

Fra : Tom

Dato : 05-05-09 16:40

"Kent Oldhøj" <oldhoj@gmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> mistænkt for bevidst at lave stålfælgene så grimme som muligt så man
> tvinges til at smide lidt gryn efter nogle mere øjenvenlige letmetalfætre

men hvad skal man bruge elruder til, hvis bilen købes med klima?
Så ofte kører man vel heller ikke til McDrive

--
Tom

Fra : Kent Oldhøj

Dato : 05-05-09 17:32

"Tom" <christensen@bigfoot.com> wrote in

> men hvad skal man bruge elruder til, hvis bilen købes med klima?

Kald mig bare et forkælet luksusdyr, men jeg er altså vant til verdens
bedste rudeåbner system (klapruder i 2CV). Jeg kan til nød nøjes med
elruder, når nu det næstbedste ikke kan leveres (hydrauliske ruder i M-B
600).

> Så ofte kører man vel heller ikke til McDrive

Med en Smart kan man vel McDrive igennem Bilka?

Fra : Anders Majland

Dato : 05-05-09 20:40

> men hvad skal man bruge elruder til, hvis bilen købes med klima?
> Så ofte kører man vel heller ikke til McDrive

Ved godt jeg er atypisk - men mere end dobbelt så ofte som jeg tanker ... Og
det er så ikke McD

Men mit irritationsmoment er håndsvinget ... Som jeg vist har skrevet nogle
gange før... Jeg har vel ikke ret meget andet at udsætte på bilen og det må
sigtes at være i småtingsafdelingen

Fra : Kent Oldhøj

Dato : 05-05-09 21:40

> Jeg har vel ikke ret meget andet at udsætte på
> bilen og det må sigtes at være i småtingsafdelingen

Hvilken afdeling skulle det ellers være i på en Smart?

Fra : KASO

Dato : 05-05-09 15:53

> [...]
> http://www.smart.com/-snm-0135207752-1239438359-0000017932-0000000004-1241458240-enm-is-bin/intershop.static/WFS/mpc-dk-Site/-/Editions/Root%20Edition/units/mpc-dk/default/Media/images/MPCGallery/Smart_prisliste010109.pdf

Prøv den før du drømmer videre. Jeg faldt også for prisen - og kørte ud for
at tage en prøvetur. Første "oplevelse" var det specielle gearskifte - men
det kan man nok vænne sig til. Værre var det, at bilen var (stort set) uden
accelerationsevne - den er mere bovlam end noget andet, jeg har prøvet de
sidste 20 år. Motoren lyder - specielt - men det kunne man måske også leve
med. På motorvejen (der ikke var så jævn omkring, hvor jeg testede den)
hoppede og dansede bilen rundt - hård affjedring kombineret med ultrakort
akselafstand gør ikke noget godt for komforten. Standarddækmontering er
Kumho(!) - ikke just betryggende!

Der findes oceaner af spøjst ekstraudstyr, som man selv kan smide i
efterhånden - eller få eftermonteret, men slutkonklusionen blev, at livet er
for kort til at lide i en Smart (for mit vedkommende)! I prisklassen
findes - udover trillingerne, der er nævnt, Suzuki Alto (ny model), Fiat
Panda, Kia Picanto, Hyundai I10 (med 5 års garanti) m.fl. Vil man gerne have
en "livsstilsbil", er Fiat 500 et langt bedre bud - den kører lysår bedre
(men er selvfølgelig også en sjat dyrere).

Fra : Armand

Dato : 05-05-09 21:20

KASO skrev:

> [...]
> (ny model), Fiat Panda, Kia Picanto, Hyundai I10 m.fl.
> Vil man gerne have en "livsstilsbil", er Fiat 500 et langt bedre bud -

- - - Selvom den i grunden er en Fiat Panda

--
Armand.

Fra : KASO

Dato : 05-05-09 21:24

> - - - Selvom den i grunden er en Fiat Panda

Det gør den ikke mindre komfortabel eller motoren mindre stille og (ifht.
størrelsen) kraftig.

Jeg har kørt i C1, Smart, Splash og 500 - og der er ingen tvivl om at
sidstnævnte klart er den mest komfortable, velkørende og kvikke - og
dyreste.

Panda/500 er iøvrigt også basis for Ford Ka - og alle 3 fremstilles i Polen
for at gøre forvirringen total

Fra : Armand

Dato : 13-05-09 22:50

KASO skrev:

> [...]
> dyreste.
>
> Panda/500 er iøvrigt også basis for Ford Ka - og alle 3 fremstilles i

Der hvor jeg ville hen, er om ikke at Panda'en så var det bedre køb
(relateret til prisen) ?

--
Armand.

Fra : Mogens

Dato : 06-05-09 20:05

> [...]

> http://www.smart.com/-snm-0135207752-1239438359-0000017932-0000000004-1241458240-enm-is-bin/intershop.static/WFS/mpc-dk-Site/-/Editions/Root%20Edition/units/mpc-dk/default/Media/images/MPCGallery/Smart_prisliste010109.pdf

Diesel med halvautomatisk gear (5 gear) er testet, og den kører helt fint -
brummer dog en del ved 2.000 omdr. Gearet er noget rod, så på søndag gælder
det en udgave med fuldautomatisk gearkasse. Man kan dog godt mærke vinden,
men den kører ellers som en gokart. Er rummelig indvendig, så man føler
ikke, man sidder i en lille bil

En aktuel bil ryger dog op i 139.000 kr:
Aircon, El-ruder, Sædevarme, Omdrejningstæller, Gummimåtte i handskerum, CD
holder, Kopholder, Anlæg med MP3 cd changer og subwoofer

Fra : Mogens

Dato : 10-05-09 16:27

> Diesel med halvautomatisk gear (5 gear) er testet, og den kører helt
> fint - brummer dog en del ved 2.000 omdr. Gearet er noget rod, så på
> søndag gælder det en udgave med fuldautomatisk gearkasse.

That's the one - diesel m/aut. !
Men 3 mdr's leveringstid -> arg

Fra : Henrik B.

Dato : 10-05-09 22:44

> "Mogens" <no@mail.com> skrev i meddelelsen

> That's the one - diesel m/aut. !
> Men 3 mdr's leveringstid -> arg

Er dét ikke et spørgsmål om at købe den det rigtige sted? )

--
http://www.saabklub.dk/

Fra : Mogens

Dato : 11-05-09 19:39

> Er dét ikke et spørgsmål om at købe den det rigtige sted? )

Nu har jeg jo før handlet med dig, så det kan da godt ske, at du har ret.
Jeg er interesseret og sender dig en mail i aften :)

Fra : leo.5500@gmail.com

Dato : 07-05-09 04:35

On 4 Maj, 19:32, "Mogens" <n...@mail.com> wrote:
> [...]
> fandt vi ud af, at der er dumpingpris på en spritny Smart. Man kan få den

Hva så piger:

http://www.lindholmbiler.dk/?type=kategori&id=1&bil_ID=257709533

Men den er så klart for dyr ift. nypris eller hvad ??

Leo

Fra : Troels [around 9000]

Dato : 07-05-09 11:37

> http://www.lindholmbiler.dk/?type=kategori&id=1&bil_ID=257709533

Jeg er vild med deres slogan. "Mere under hjelmen". Haha!

Troels

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 07-05-09 16:27

leo.5500@gmail.com skriver:

> Men den er så klart for dyr ift. nypris eller hvad ??

Den er ny...

Fra : leo.5500@gmail.com

Dato : 07-05-09 11:34

On 7 Maj, 17:26, "Klaus D. Mikkelsen"
<er.du.saa.k...@du.kan.finde.den> wrote:
> leo.5...@gmail.com skriver:

> Den er ny...
>
> Klaus

Jeg opdagede det selv lidt efter min post...

Leo

Fra : Fly Christensen

Dato : 08-05-09 08:33

On Thu, 7 May 2009 03:35:22 -0700 (PDT), leo.5500@gmail.com wrote:

>Hva så piger:
>
>http://www.lindholmbiler.dk/?type=kategori&id=1&bil_ID=257709533

Hehe! Tag to af de motorer og du kan lave en 1,6 V6!

Fly

Fra : Kent Oldhøj

Dato : 10-05-09 19:18

Fly Christensen <x_nospam_x@gmx.net> wrote in

> Hehe! Tag to af de motorer og du kan lave en 1,6 V6!

Brabus gjorde det faktisk med den gamle 0,7 liters motor, og lavede 10
eksemplarer af Smart Roadster med 1,4 liters V6 og 170 hk....

Fra : Anders Majland

Dato : 10-05-09 18:52

> http://www.lindholmbiler.dk/?type=kategori&id=1&bil_ID=257709533
> Men den er så klart for dyr ift. nypris eller hvad ??

Hvis det ikke lige var for farven ... Btw så er den godt nok en 2009'er men
ikke med lukket partikelfilter som de nye der sælges ny (af de officielle
importører). Der er min godt nok også købt men jeg fik en svensker lidt
under listeprisen og den er ligesom lindholms med et åbent partikelfilter.

Forskel - den sviner en smule mere men til gengæld går den også lidt længere
literen

Ejerafgiften er dog den samme.

/A

Fra : Kenn H. Jensen

Dato : 11-05-09 11:03

<leo.5500@gmail.com> skrev i meddelelsen

> Hva så piger:
>
> http://www.lindholmbiler.dk/?type=kategori&id=1&bil_ID=257709533

> Men den er så klart for dyr ift. nypris eller hvad ??

Med de mål er det da ikke ligefrem en pigebil.
Mål iflg. dit link. Længde: 270 m. Bredde 156 m. Højde 154 m.

Kenn H. Jensen

Fra : Leonard

Dato : 11-05-09 11:08

Kenn H. Jensen wrote:

> Mål iflg. dit link. Længde: 270 m. Bredde 156 m. Højde 154 m.

Til gengæld er den let: 0,1 gram pr. kubikmeter.
Hører den så mon til i kategorien "høje lette køretøjer"

--
Leonard

Fra : Peter Dalgaard

Dato : 07-05-09 18:45

On Thu, 07 May 2009 12:36:52 +0200, Troels [around 9000] wrote:

> Jeg er vild med deres slogan. "Mere under hjelmen". Haha!
>
> Troels

Den minder godt nok om den gang Hamsteren i TopGear prøvekørte en Nissan
Micra Convertible...

http://www.savvy-chick.net/love/pink-nissan-micra/
http://www.topgear.com/us/videos/more/hammond-nissan-micra-cc/