ombetrækning af sæder
Fra : Ukendt

Dato : 02-05-09 22:01

Er der nogen der ved hvor man kan få ombetrukket sæder til en rimelig pris,
(helst på Sjælland)? Idéen er at få sæderne betrukket med kunstigt læder, da
jeg ikke har lyst til at ofre de mange penge den ægte vare koster.

mvh.
Kim Frederiksen

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 02-05-09 22:11

Hej!

Kim Frederiksen wrote:
> [...]
> pris, (helst på Sjælland)? Idéen er at få sæderne betrukket med kunstigt
> læder, da jeg ikke har lyst til at ofre de mange penge den ægte vare

Er det ikke mere arbejdslønnen end læderet der koster?

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Fra : Per

Dato : 03-05-09 07:41

Kim Frederiksen wrote:
> [...]
> pris, (helst på Sjælland)? Idéen er at få sæderne betrukket med
> kunstigt læder, da jeg ikke har lyst til at ofre de mange penge den

Ham her har jeg gode erfaringer med - dog med et MC sæde.
(ligger i Kastrup på Amager)
Ved ikke hvad det koster for biler, men ring og spørg.

http://www.imsadelmager.dk/

mvh. Per

Fra : Tom

Dato : 03-05-09 15:57

"Kim Frederiksen" <kim snabel-a the bindestreg coffeeshop punktum dk> skrev
i en meddelelse news:5c6dnSllSKc0KWHUnZ2dnUVZ_vadnZ2d@giganews.com...
> [...]
> pris, (helst på Sjælland)? Idéen er at få sæderne betrukket med kunstigt
> læder, da jeg ikke har lyst til at ofre de mange penge den ægte vare

Sikker på det ikke bare er billigere at købe på ebay i tyskland?

Fik selv en komplet Recaro læderstue med airbag i sæderne og paneler til
dørene for 2.400 Kr

--
Tom

Fra : Ukendt

Dato : 03-05-09 20:20

"Tom" <christensen@bigfoot.com> skrev i meddelelsen

> Sikker på det ikke bare er billigere at købe på ebay i tyskland?

Det er det garanteret, men jeg har ikke kunne finde den rigtige stue ... og
det er jo en gammel bil, så den vil under alle omstændigheder være noget
slidt, skulle det lykkes.

mvh.
Kim Frederiksen

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 03-05-09 16:29

Kim Frederiksen skriver:

> [...]
> (helst på Sjælland)? Idéen er at få sæderne betrukket med kunstigt læder, da
> jeg ikke har lyst til at ofre de mange penge den ægte vare koster.

Saddelmager og "rimelig pris" findes ikke. Ihvertfald ikke til det jeg
finder at være en rimelig pris.

Desuden er det sjældent det betræk man skal have på der giver den store
prisforskel, men timeprisen for at lave arbejdet.

Kig på e-bugten efter en komplet stue i stedet.

Klaus
http://home6.inet.tele.dk/moppe