Så kom sommeren...
Fra : Mogens

Dato : 26-04-09 14:41

....og dermed speedbåde og vandscootere på havet - nice da!
Hvem havde iøvrigt troet, at en vandscooter slagter en F430 i acceleration:
www.sea-doo.com/en-US/overview-video.htm?videoName=rxtxVsFerrari_EN.flv&ProductID=rxt-is

Fra : Klaus G.

Dato : 26-04-09 18:30

> Hvem havde iøvrigt troet, at en vandscooter slagter en F430 i
> acceleration:
> www.sea-doo.com/en-US/overview-video.htm?videoName=rxtxVsFerrari_EN.flv&ProductID=rxt-is
Jeg giver ikke meget for de dersens dragraces der sættes op mod hinanden...

De finder noget af det vildeste vandscooter der kan købes for penge, og en
tung bil at sætte den op imod. Prøv med en Atom i stedet for... Så er det da
lidt mere fair, en super hurtig og let bil, mod en super hurtig let
vandscooter...

--
Klaus G. // Seth-Enoch // SukkerFri
www.seth-enoch.dk

Fra : Armand

Dato : 26-04-09 22:18

Klaus G. skrev:
> [...]
> tung bil at sætte den op imod. Prøv med en Atom i stedet for... Så er det da
> lidt mere fair, en super hurtig og let bil, mod en super hurtig let

Tjaeh :-/
Lidt ligesom dem med en Porsche sat op mod et jagerfly, hvor
konklusionen er at man kán købe sig til vildere acceleration end et
jagerfly, så drejer detteher sig om samme konklusion: For
acceleration-junkies vil en sådan vandscooter være en billigere måde at
få kicket på - Såvel i indkøb som i fartbøder.

At det så ikke er er et regulært alternativ for Ferrari-wannebees er
ligeså indlysende som at min kammerat ikke vil bytte sine flyvetimer i
F16 ud med tid i en Ferrari. Ligesom at man ikke får en SLR-wannebee til
at købe sig en 17 år gammel motorcykel til sølle 50.000kr for at opleve
0-200 kick'et!

--
Armand.