Hvad så jeg (svar)?
Fra : Fister Løgsovs

Dato : 19-04-09 18:49

For noget tid siden spurgte jeg her i gruppen, hvilken bil jeg mon så?
Det var denne model.
http://www.matrasport.dk/Cars/Murena/murena-index.html
Kai

Fra : Fister Løgsovs

Dato : 19-04-09 19:18

Fister Løgsovs udtrykte præcist:
> For noget tid siden spurgte jeg her i gruppen, hvilken bil jeg mon så?
> Det var denne model.
> http://www.matrasport.dk/Cars/Murena/murena-index.html
> Kai

Jeg mødte lige ejeren af en bil, magen til, og fik en snak med ham.
Det var hans anden bil jeg så, sidst jeg spurgte til den.
Skæg bil, 3 sæder på række, brun fløjl overalt i den, centermotor fra
fransk Chrysler og det meste af bodyen er plast.
Han sagde at man stadig kan få alle dele til den, og han hygger sig med
den.
Kai

Fra : Troels [around 9000]

Dato : 26-04-09 21:29

> http://www.matrasport.dk/Cars/Murena/murena-index.html

Pudsigt, jeg ser jævntligt en i rød, ved Biltema i Aalborg. :)

Troels