Søger info på svejseværk.
Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 12-04-09 12:53

Hej og god påske

Er der nogen derude der kan hjælpe med info på dette svejseværk?

Fabrikat:
Hede Nielsen

Type:
Tigboy 180
(Typeskilt bagpå: Tigboy 180 UHF)

Da jeg ikke er sikker på funktionaliteten, så ville et diagram også blive
modtaget med glæde

Der mangler en sikring inden i værket og jeg aner intet om størrelsen,
Udover at det er en sikring af denne type:
http://www.axencrone.net/el-mappen/1/MaaleteknikogSikring/Sikringertype.html

Kort sagt: Nogen der kan hjælpe?

NB. Er krydspostet til dk.fritid.bil samt dk.teknik.el.
FUT sat til dk.fritid.bil

--
Uffe Bærentsen

Fra : Tau

Dato : 13-04-09 21:56

"Uffe Bærentsen" <leiti_IKKE_SPAM_@hotmail.com> skrev i meddelelsen
> [...]
>

> Kort sagt: Nogen der kan hjælpe?
>

> NB. Er krydspostet til dk.fritid.bil samt dk.teknik.el.

Med hensyn til sikringen, er jeg ikke sikker på at det er den almindlige
sikring, der også bruges i husholdningen der passer i. De fås i flere amp.
størrelser hvor den største er 16 amp.
Jeg tror mere på at det er en styreledningsikring der skal bruges. Har du
mulighed for at tage et billede af sikringsholderen og et billede af selve
svejseværket.

vh
Poul>

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 13-04-09 22:44

Tau wrote:
> [...]
> Jeg tror mere på at det er en styreledningsikring der skal bruges.
> Har du mulighed for at tage et billede af sikringsholderen og et

Har prøvet med en sikring.
Den passer perfekt i skruedelen.
Når den bliver skruet i, så er der også forbindelse.

Vil vende tilbage når jeg har fundet et sted at uploade billeder til
(Picasaweb ell. lign.)

--
Uffe Bærentsen
Ford Mondeo 1,8i