Hiace spørgsmål
Fra : BikeManiac

Dato : 10-04-09 13:13

Hej,

Er det normalt at en Hiace 2,4D (dvs den som blev bygget op til 2001)
kan rumle/rasle fra gearkassen når man holder i frigear og ikke træder
på koblingen. Og så snart man træder på koblingen så forsvinder lyden?
Er det en Hiace svaghed?

Mvh Lucas

Fra : Klaus G.

Dato : 10-04-09 20:31

> Er det normalt at en Hiace 2,4D (dvs den som blev bygget op til 2001)
> kan rumle/rasle fra gearkassen når man holder i frigear og ikke træder
> på koblingen. Og så snart man træder på koblingen så forsvinder lyden?
Det er ikke normalt. Jeg har ihvertfald ikke lagt mærke til det på arbejdet,
og vi har en hel del Hi-Ace.

> Er det en Hiace svaghed?
Tvivler, har ikke hørt det før.

--
Klaus G. // Seth-Enoch // SukkerFri
www.seth-enoch.dk

Fra : Ukendt

Dato : 10-04-09 20:35

BikeManiac <lucasjensen@gmail.com> skrev :

>Er det normalt at en Hiace 2,4D (dvs den som blev bygget op til 2001)
>kan rumle/rasle fra gearkassen når man holder i frigear og ikke træder
>på koblingen.

nej - det lyder som et snart meget defekt udrykkerleje
--
Jan_stevns
“He who dies with the most toys is nonetheless dead”